ویرگول
ورودثبت نام
neda._.saffari
neda._.saffari
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

قبل دنبال کردن من یکم راجع به من بدونید...

خب به عبارتی این اولین پیش نویسیه که دارم مینویسم اسم ویرگول رو برای اولین بار تو جشنواره وب و موبایل یازدهم شنیدم و حدودا 10-15 روز بعد تو اولین دوره همایش تخصصی کانتنت تو دانشگاه حاتم بود اگه اشتباه نکنم یوسف فراهانی مدیر دیجیتالینگ علی بابا گف یه کانتنت مارکتر رو از روی نوشته هاش تو حساب های مجازیشه که میشه کاملا شناخت حالا نه اینکه من کانتنت مارکتر باشم ولی خب دوست دارم که خیلی جدی برم سمت این حوزه . حدودا 5 ماه از اولین روزی که تصمیم گرفتم اینجا بنویسم میگذره همیشه شروع برام یه چالشه به قول نایکی(just do it) خب همین دیگه.

اگر بخواین بیشتر درباره من بدونید باید بگم بیشترین ساعت روزمن پشت سیستم میگذره .یادمه یکی از همکلاسی های دوران کارشناسیم بهم گف تو اصلا به درد برنامه نویسی نمیخوری و این شد برای 4 سال باور ذهنی من اما رفته رفته عاشقش شدم کلا مگه میشه ادم از خلق کردن یه چیز جدید توسط خودش ذوق مرگ نشه؟ باقی روز هم صرف کتاب خوندن میشه یا تو حوزه رشد شخصیتیم یا تو حوزه های مرتبط با کار ، واقعا اینکه میگن کتاب بهترین دوست ادم خیلی درسته یا حداقل برای من اینطور بوده چون هر انچیزی که امروز آموخته های منو ساخته از روابطم با ادم ها تا تجربه های دیگه تو زندگیم نتیجه تجربه جهان های مختلف همین کتاب هام بوده خلاصه منم و کتابخونه کوچیک ولی دوس داشتنیم.

بزرگترین تفریح من فیلم دیدنه و عملا وقتی بیکار میشم این اولین آپشنم محسوب میشه البته نظراتی که راجبشون قراره اینجا بنویسم نقد منتقدانه نیس صرفا نگاه شخصیمه.

دیگه اینکه امیدوارم نوشته های من به دردتون بخوره.

so see u ...

اگه مارک اپل رو با ایسوس عوض کنید دارید میزکار منو میبینید.
اگه مارک اپل رو با ایسوس عوض کنید دارید میزکار منو میبینید.

اینجا قراره نوشته های یه دختر برنامه نویس که استارت اپ خودشو داره و هم زمان برای کسب تجربه تو حوزه دیجیتال مارکتینگ داره در اولین قدم یعنی به عنوان social media manager فعالیت میکنه به شدت شلوغ و کنجکاو و اعتقاد اصلیش اینکه قراره یه بار زندگی کنه پس باید عالی و به دردبخور بگذرونه رو بخونید. والسلام راستی امروز عید فطر سال 98 ، عیدتون مبارک رفقا


درباره ی منبرنامه نویسفیلم بینکتاب خونعاشق فناوری و استارت اپ
یه برنامه نویس عاشق خلق کردن که فیلم دیدن اولویتشه و کتابهاش دوستاشن، از بچگی تفریحش نوشتن بوده و توش واقعا فوق العادس کانتنت مارکتینگ رو مناسب روحیاتش میبینه و تصمیم گرفته از اینجا شروع کنه.سلام ....
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید