ویرگول
ورودثبت نام
negar usefi
negar usefi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

میز و صندلی رستوران

یکی از بزرگترین تفریحات من گشتن تو رستوراناس. به نظرم هر رستوران شخصیت خاص خودش رو داره. همین که وارد فضای رستوران میشم فکر میکنم با شخصیت و دکور این رستوران و پرسنلش، شخصیت آدم‌هایی که دارن اونجا غذا میخورن چطوره. تا حالا فکر کردین آدمایی که یه رستوران ثابت میرن احتمالا شخصی های مشابهی دارن؟

میز و صندلی رستوران

این روزا میز و صندلی رستوران‌ها به سمت کانسپت‌های جذابی رفته. من همیشه به رستوران که سعی کرده میز و ندلی متفاوتی داشته باشه خیلی علاقه دارم. به نظرم رستورانی که نسبت به این قضیه دغدغه داره، حتما خیلی چیزای جذابتری هم داره درکنارش. حتما مشتری براش مهمه. حتما یه رستوران خوبه.

فضای رستوران میتونه متفاوت باشه. از طراحی مینیمال ساده گرفته تا طراحی صنعتی می تونه میز و صندلی های متفاوتی داشته باشه. طبیعتا این میز و صندلی باید با طراحی کلی رستوران هماهنگ باشه.

در یک طراحی صنعتی، صندلی های فلزی ساده می‌تونه حس درستی رو به مشتری شما منتقل کنه.

فضای مینیمال یک رستوران برای کسایی که به دنبال سادگی هستن خیلی گزینه ایده آلیه. داخل پرانتز بگم من عاشق این سبک از طراحی و میز و صندلی هام.


طراحی رستوراندکور رستورانمیز و صندلی رستورانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید