ویرگول
ورودثبت نام
negareshenik
negareshenik
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

زندگینامه کامل جول اوستین – جول اوستین کیست؟

جول اوستین کیست؟

جول اوستین متولد 5 مارس 1963 میلادی است که معادل 14 اسفند 1341 شمسی می باشد و 56 سال سن دارد.

پدر جول که یک کشیش بود، او را تشویق می کرد تا در کلیسا سخنرانی کند اما او نمی پذیرفت و علاقه ای نداشت. کلیسایی که بزرگترین کلیسای پروتستان (شاخه ای از مسیحیت) و در شهر هیوستون آمریکا واقع است.

در نهایت جول اوستین در سال 1999 پس از فوت پدرش کار پدرش را ادامه داد و به جای پدرش کشیش ارشد کلیسای لیکوود شد. او هیچوقت تصورش را هم نمی کرد که راه پدرش را ادامه دهد.

جول اوستین کشیش، نویسنده، روانشناس انگیزشی و سخنران می باشد که هر هفته یکشنبه ها در این کلیسا جلوی 16 هزار نفر به مدت تقریبا 30 دقیقه سخنرانی می کند.

سخنرانی های هفتگی او توسط بیشتر از 7 میلیون بیننده در هفته و بیشتر از 20 میلیون نفر در ماه در بیش از 100 کشور دیده یا شنیده می شود.

او نویسنده کتاب های زیادی می باشد که هفت تا از این کتاب ها جزو کتاب های پرفروش نیویورک تایمز به شمار می آیند که در ادامه به بعضی از کتاب های او اشاره می کنم.

مخاطبان جول اوستین به او لقب «کشیش خنده رو» را دادند و سخنرانی هایش را با تکنیک های فن بیان با جذابیت به خصوصی همراه می کند طوری که وقتی پای صحبت های او می نشینید گذشت زمان را احساس نمی کنید.

زندگینامه جول اوستین
زندگینامه جول اوستین

جول اوستین و خانواده اش

نام همسر: ویکتوریا اوستین

نام پسر: جاناتان اوستین

نام دختر: الکساندرا اوستین

جول اوستین و همسرش
جول اوستین و همسرش


جول اوستین کتابی نوشته است به نام «Become a better you» که اخیراً به فارسی با نام «نسخه ی بهتر خودت» توسط ترجمه خانم «افسانه مقدم» و انتشارات «نسل نواندیش» به چاپ رسیده است.

او این کتاب را به خانواده خود یعنی همسر، پسر و دخترش تقدیم کرده است و در ابتدای کتاب در مورد آنها اینگونه نوشته است:

تقدیم به ویکتوریا، عشق من در زندگی

ممنونم که من را باور داری و تشویق می کنی تا کارهای بزرگتری انجام دهم. عشق، دوستی و روح مهربان تو تمام روزهای زندگی ام با تو را به هدیه تبدیل کرده است.

بدون تشویق های تو به این جایگاه نمی رسیدم. به تو احترام می گذارم، تو را تحسین می کنم و مشتاقم باقی عمرم را با تو بگذرانم.

بیشتر بخوانید: کلیپ انگیزشی جذب شخص با قانون جذب – باب پراکتور
ججول اوستین و همسرش
ججول اوستین و همسرش

تقدیم به جاناتان، پسر عزیزم

ممنونم که چنین پسر شگفت انگیزی هستی! تو مهربان و محترم هستی و حس شوخ طبعی بی نظیری داری. هوش، ذکاوت و استعدادهایت من را شگفت زده می کند.

اوقاتی را که با هم سپری می کنیم گنجینه ای گرانبها برای من است. تو قرار است تأثیری شگرف بر دنیای ما بگذاری. افتخار می کنم که تو را «پسرم» خطاب کنم.

جول اوستین و پسرش
جول اوستین و پسرش

تقدیم به الکساندرا، جواهر کوچک من

ظاهری زیبا داری و باطنت هم زیباست. قلبی رئوف داری که از مهربانی و شفقت سرشار است. باهوش و بامزه و صدایی شبیه به فرشتگان داری.

وقتی آواز می خوانی عشق خداوند را احساس می کنم. من به تو افتخار می کنم و همیشه اولین طرفدارت خواهم بود!

جول اوستین و دخترش
جول اوستین و دخترش

جول اوستین در مورد خدا چه می گوید؟

خدا پدر ماست. کسی که ما را خلق کرده است. کسی که به ما هدف می دهد، سرنوشت ما را مشخص می کند.

خب این برای بعضی از افراد سخت است که کسی را که نمی توانند ببینند باور کنند. اما بستگی به این دارد که باور داشتن به ایمانت را انتخاب می کنی یا خیر؟

شما را به دیدن کلیپ زیر در همین مورد از جول اوستین و مورگان فریمن دعوت می کنم:

https://negareshenik.ir/bio-joelosteen/
جول اوستینزندگینامه جول اوستینجول اوستین کیستایمان به خدا
محمد باقرپور هستم، مدیر سایت نگرش نیک، با جدیدترین مطالب از جول اوستین همراه شما هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید