ویرگول
ورودثبت نام
نگین اسکندری
نگین اسکندری
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

بهترین شرکت هاست پر سرعت (نظر و تجربه شخصی)

در این مقاله کوتاه قصد دارم تجربه خودم رو خیلی ساده مطرح کنم و خیلی خوشحال میشم که اگر شما هم تجربه ای برای استفاده از هاست های دیگه داشتید برای همین مقاله کامنت بذارید و تجربه تون رو بهم بگید.

 بهترین شرکت برای خرید هاست پر سرعت
بهترین شرکت برای خرید هاست پر سرعت


هاست‌های من

هاست‌هایی که من تا‌به‌حال داشتم، برای این شرکت‌ها بوده:

درباره ایران سرور

در مورد طلا هاست و ایران سرور حقیقتا خیلی اطلاع بروزی ندارم. چون خیلی وقت پیش خرید کرده بودم و به خاطر پشتیبانی که به اندازه میهن وب هاست نبود، سریع انتقال پیدا کردن به میهن وب هاست. فقط داخل پارانتز اینو بهتون بگم که ارزون‌ترین هاست رو از ایران سرور میتونید بگیرید! مخصوصا در دامنه دات کام (.com) تفاوت قیمت کاملا محسوس هست.

درباره میهن وب هاست

میهن وب هاست یک پشتیبانی فوق العاده ای داره که بیا و ببین!! و جالب اینجاست که بعد از این همه سالی که من ازش استفاده میکنم باز هم همین قدر پشتیبانیش خوب و درست و حسابی هست :)

اگر تازه وارد هستید قطعا از میهن وب هاست خرید کنید که خوب و درست و حسابی راهنمایی تون میکنن. حتی اگه بهشون تیکت بزنید و توضیح بدید که چجور سایتی خواهید داشت، بهتون میگن که چه هاستی به کارتون میاد و کدوم پلنش برای شروع کارتون بهتر هست. بگذریم از اینکه اگر موقع راه اندازی سایت هم مشکل داشته باشید قشنگ راهنمایی و کمک میکنن. من خیلی از موارد رو از پشتیبانی میهن وب هاست ساد گرفتم.

یه پیشنهادی هم دارم، لطفا موقع ثبتنام در میهن وب‌هاست، کد معرف من رو هم وارد کنید که امتیازم بالا تر بره

کد معرف من برای میهن وب هاست: mwh-afe73

همچنین چون امتیازم خوبه میتونید از کد تخفیفم هم در موقع خرید استفاده کنید و خوب تخفیف بگیرید ازشون :)

کد تخفیف ویژه هاست برای میهن وب هاست: NSAn3Nc41J

درباره 7هاست

به جرات میتونم بگم هاست وردپرس سون هاست یکی از بهترین هاست هایی هست که در حال حاضر کار می‌کنه. قشنگ هم پر سرعت هست خصوصا هاست وردپرس آلمانشون!

بعضی از هاست‌ها اینجوری هستن که با وای فای راحت باز میشن با دیتای همراه اول یا ایرانسل باز نمیشن! این هاست از این ادا ها نداره و خیلی خوب کار میکنه.

برای ثبتنام هم می‌تونید اگر از طریق این لینک وارد بشید:

https://crm.7ho.st/affiliate.php?aff=4770&url=https://7ho.st/

آخر کلام

من این متن رو سریع نوشتم (چون خیلی از دوستانم ازم میپرسیدن و دیدم واقعا سوال خیلی هاست) و توضیحات اضافه ندادم که چه هاست هایی گرفتم. واقعیت هم این هست که یه مدتی میهن وب هاست رو پیشنهاد میدادم الان به همه میگم برید هاست وردپرس سون هاست رو بگیرید.

با این حال برمیگردم و این مقاله رو با جزئیات بیشتری براتون کامل خواهم کرد. فقط این موضوع هاست واقعا گاهی کلافه کننده میشه! برای همین از شما خواهش میکنم اگر تجربه ای در مورد خرید هاست از شرکتی دارید (چه خوب و چه بد)، لطفا اون رو در کامنت قرار بدید که هم من و هم بقیه دوستان از تجربیاتتون استفاده کنیم. ممنونم :)



ایران سرورهاستهاست سی پنلسون هاستکد تخفیف
تلاش من اینه که نوشته‌ی نویسنده‌ها در گوگل بالا بیاد تا افراد بیشتری ازشون بهره ببرند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید