ویرگول
ورودثبت نام
nejat akharzamain
nejat akharzamain
خواندن ۵ دقیقه·۵ روز پیش

دعای عرفه فارسی،ایرانی

دعای عرفه به فارسی
دعای عرفه به فارسی


ای پروردگار من می بینی که زبانم الکن است و اندیشه ام پریشان است و قلبم بیمار . پس تو خود مرا شفا ده تا بتوانم با تو سخن گویم تا نیازهایم را فهم کنم و بر زبان آورم . تو خود گفته ای که هدایت بندگانت جز از این طریق ممکن نمی آید .

ای خدای من ، ای عزیز من ، ای صبور و شاهد من ، تو را سپاس می گویم که در این دوران حاکمیّت تاریکی های تو در تو و فزاینده و دوران حکومت اوهام و مالیخولیاهائی بس لطیف و جنون آور ، شعاعی از نور ایمان و بیداری بر من تاباندی و مرا به سوی حجّت و حقیقت رهنمون گشتی تا به خود آیم تا از اینهمه نعمات تو ، توشه ای برای حیات آخرت بر گیرم و کلّ زندگیم را در راه بازی و هوس به هدر ندهم و از زیانکاران جهان نباشم و با دست تهی از این دنیا نروم و مستحق برزخ نشوم .

ای ربّ و آموزگار من از رحمت و اختیار و قدرتی که به ما عطا فرمودی کافر شدیم و جز به راه فساد و فتنه و فریب نرفتیم و از نعمت و جبر و قضای تو که راههای دوزخ را بر ما بست به مکر و نفاق گرائیدیم و به تحقیر خلایق پرداختیم و توفیق اجباری را مبدّل به جهنّم اختیاری ساختیم .

پروردگارا ! از برکات عظیم تو بر جور و جفا افزودیم و از کرامت تو مغرور گشتیم و از محبّت تو شقی شدیم و از عفو و مغفرت و صبر تو کوس انا الحق زدیم و ستم و تجاوز را فخر خود نمودیم و فسق و رسوائی را هویّت خود ساختیم و به انکار مخلصین و رسولانت پرداختیم و صالحان را استهزاء نمودیم تا آنگاه که به دست خود دربهای دوزخ را بر خود گشودیم و گوئی که بهشت ابدی را فتح کرده ایم ، عذابها را بر خود واجب کردیم و اینک از فرط عذاب تو را یاد می کنیم و جز تو دادرسی نمی یابیم . پس به داد ما برس و از اینهمه جهل و جنون ما درگذر و توبۀ ما را بپذیر .

دعای عرفه

عنوان کتاب : دعای عرفه آخرالزّمان

تألیف : استاد علی اکبر خانجانی

تاریخ تألیف : 1383

تعداد صفحه : 15

برای دانلود "دعای عرفه آخرالزّمان" اثر استاد علی اکبر خانجانی کلیک کنید.

دانلود دعای عرفه صوتی اثر استاد علی اکبر خانجانی:

48- کتاب صوتی (1) دعای عرفه آخرالزمان – ۱۳۸۳

48- کتاب صوتی (2) دعای عرفه آخرالزمان – ۱۳۸۳

«دعای عرفۀ آخر الزّمان »

بِسم الله الاَعرَفُ المُجیبین

پروردگارا ، بارالها ، خالقا ، رزّاقا ، حافظا ، لطیفا ، مهربانا .

ای اهورا مزدا ، یا اهوم ، ای یَهوه ، یا الله یا من هو !

تو را به خودی ترین نامهایت یعنی خود ـ آ می خوانم :

پس ای خدا ، ای خدا که خود ِ خود ِ من هستی و از زبان خود با خود ِ خودت سخن می گوئی و بدینگونه اجر این سخن خودت را به من می دهی و این اجر همانا خلقت و حیات و هستی من است و همان «من» است .

خدایا مرا از هیچ مطلق آفریدی پس از وجود خودت به من هستی بخشیدی و مرا جانشین خودت نمودی و خودت بر عرش نیستی نشستی و من از فرط محبّت و نعمات تو چنان متکبّر و مغرور گشتم که تو را فراموش نمودم و خودم را خدا پنداشتم و اینگونه بود که دیوانه شدم .

پس ای عاشق ، ای خالق ، ای قدّار ، ای صانع ، ای زندگی بخش ، ای هستی آفرین ، ای سخی و ای مهربان مطلق پس علاجی جز معرفت ندارم تا از این مالیخولیا نجات یابم . پس مرا از نور عرفانت معرفتی عطا فرما تا تو را به یاد آورم و نیستی خود را ببینم تا لایق محبّت و بخشش تو گردم تا از کافران و دیوانگان نباشم . پس مرا معرفت بر دعا بیاموز و دعائی عارفانه عطا فرما که دعا کننده و اجابت کننده هر دو خود توئی . بارالها تو به خلیفه خود و رزّاق خلایق بر روی زمین ، یعنی به علی مرتضی آموختی که سریعترین راه اجابت هر دعا و نیازی طلب معرفت است . پس به من هم این راه را بیاموز !

ای خدای من ، ای مهربان ، ای حیات و هستی من ، ای کلام دهنده !

حیات خاکی ام را در عصر آخر الزّمان مقرّر نمودی که عصر شکوفائی بی پایان نعمات توست و نیز عصر شرارتها و فتنه ها و کفرانهای بی پایان در حقّ این نعمات .

ای حکیم و ای عظیم و ای بخشندۀ لامتناهی مرا در دورانی به دنیا آورده ای که همه هوس ها و آرزوهای محال بشر در حال اجابت است و نفوس مردمان غرق درعیش و بی خبری و غرور و جنون است و عقل و وجدان و ایمان در حال انقراض است و جنون و جنایات روز افزون است و ستم ها و بلایا را پایانی نیست و کفر و فسق و تجاوزات به منتهٰی خود می رسد و بزم شیطان بر پاست و کمترین امکان دین و تقویٰ و صدق و وفا نیست و پاسخ هر محبّتی ، خیانت است . و خیانتکاران و جبّاران و ابلهان حکم می رانند و عالمان و صدیّقین و مؤمنین مطرودند و دین تو در غایت هجران به سر می برد و احکام تو آشکارا استهزاء می شود و نام تو جز بر علیه اراده تو بر زبانها جاری نمی شود و شریعت تو جز بر علیه مخلصین تو به نمایش نمی آید و معابد تو کانونهای تبهکاری و ربا و ریا و زنا گشته است و شقی ترین اعمال تحت عنوان دین و صفات و کلمات تو تقدیس می گردد و اشدّ معصیت های تاریخ در حال وقوع می باشد و طالبان هدایت و حقیقت در هر وادی سرگردان و آواره اند و دجاّلان رنگارنگ و افسونگر دامها گسترده و مشغول شکار ساده لوحانند .

دعای عرفهدعای عرفه صوتیدعای عرفه در آخرالزماندعای عرفه فارسیدعای عرفه ایرانی
استاد علی اکبر خانجانی،عرفان،زندگی درمانی،شناخت درمانی،نزول و عروج روح در خلق جدید آخرالزمان،کتابهای عرفانی،تناسخ،جهان های هم ارض،جهان های موازی،اسرار جهان هستی،مالیخولیای پزشکی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید