ویرگول
ورودثبت نام
nejat akharzamain
nejat akharzamain
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

هی هی چه داغی بود (من) رسوای عاقی بود (من)

یا من هو الله یا علی
هی العلا هی العلی
یا من هو الله یا علی هی العلا هی العلی


هی هی چه داغی بود (من)

رسوای عاقی بود (من)

داغ فراقی بود (من)

آتش به باغی بود (من)

یا من هو الله یا علی

هی العلا هی العلی

جز فرض یار من چه بود

جز هرز کار من چه بود

جز قرض بار من چه بود

جز لرز دار من چه بود

یا من هو الله یا علی

هی العلا هی العلی

ال بودی از من در ازل

لا آمدی در حال بل

الله شدی اندر عمل

گشتی علی در اوج جل

یا من هو الله یا علی

هی العلا هی العلی

هو هو نمودم ما شدی

با ما نمودم لا شدی

از لای مطلق پاشدی

اسطوره ال لا شدی

یا من هو الله یا علی

هی العلا هی العلی

گشتم علی مرتضی

هح هح زدم اندر جلا

آهو شدم بهر ولا

کشتی مرا از عشق ما

یا من هو الله یا علی

هی العلا هی العلی


از کتاب (غزل عشق) اثر استاد علی اکبر خانجانی(مولف 179جلدکتاب که همگی را بصورت رایگان در اختیار عموم قرارداده اند):

WWW.KHANJANY.ORG


هو اللهیا من هوعلی اکبرخانجانیاستاد خانجانیاشعار عرفانی
استاد علی اکبر خانجانی،عرفان،زندگی درمانی،شناخت درمانی،نزول و عروج روح در خلق جدید آخرالزمان،کتابهای عرفانی،تناسخ،جهان های هم ارض،جهان های موازی،اسرار جهان هستی،مالیخولیای پزشکی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید