ویرگول
ورودثبت نام
مانا جاودانی
مانا جاودانی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

آچار فرانسه!

 جاروبرقی ایده‌آل
جاروبرقی ایده‌آل

مشکل درست از جایی شروع شد که جاروبرقی من پس از چند سال کار بی‌وقفه از کار افتاد و علیرغم اینکه خیلی هم دوستش داشتم متوجه شدم این جاروبرقی دیگر برای من جاروبرقی نمی‌شود! و بایست به فکر خرید یک جاروبرقی جدید باشم.

برای خرید جاروبرقی مطمئن با برند معتبر به بازار رفتم اما به‌قدری تنوع محصولات و نام‌های معتبر و البته غیر معتبر و حتی ناشناخته زیاد بود که تصمیم‌گیری و انتخاب آنچه مدنظر من بود را سخت و دشوار می‌کرد.

اینجا بود که سراغ فروشندگان رفتم تا ازنظر کارشناسی آن‌ها هم استفاده کنم و بهترین جاروبرقی را متناسب با بودجه‌ای که برایش در نظر گرفته بودم، بخرم. اولش خوب بود اما بعد از پرس‌وجو از دو سه فروشنده به این نتیجه رسیدم که این روش هم حداقل برای من کارساز نیست چون هرکدام از این فروشندگان فقط محصولی که خودشان داشتند را معرفی و تشویق به خرید می‌کردند.

در جست‌وجوی یک جاروبرقی باکیفیت

توصیه‌های کاربردی برای خرید یک جاروبرقی ایده آل

برای خرید یک جاروبرقی ایده آل باید به چند نکته مهم توجه کنیم. صرف‌نظر از اندازه و شکل جاروبرقی که بیشتر سلیقه‌ای است برند سازنده، قدرت موتور و مکش، میزان مصرف برق، فیلتر، حجم مخزن (کیسه یا مخزن)، وزن کم و میزان صدای جاروبرقی، لوله مکش و برس، طول سیم جاروبرقی، سهولت در حرکت و قابل‌حمل بودن، جنس بدنه، لوازم جانبی مختلف؛ ویژگی‌های ارزنده‌ای است که یک جاروبرقی را از نمونه‌ای مشابه متمایز می‌سازد.

چرا جاروبرقی بوش مناسب‌ترین است؟

بوش امروزه نامی یگانه در عرصه تولید و ساخت لوازم‌خانگی برقی به‌ویژه جاروبرقی است. جاروبرقی‌های بوش به دلیل بهره‌مندی از فنّاوری‌های روز جهان، زیبایی و کیفیت بالای قطعات از شهرت بسیار خوبی برخوردارند و همواره جزو پرفروش‌ترین محصولات ایران و جهان هستند.

و اما نکته طلایی که باید برای خرید یک جاروبرقی عالی در نظر گرفت

تصور کنید حالا با آنچه فراگرفته‌اید بهترین جاروبرقی را خریدید آیا موضوع به اتمام می‌رسد؟ قطعاً این‌چنین نیست و حتماً باید به فکر تعمیر احتمالی و سهولت تهیه قطعات اصل و البته خدمات پس از فروش هم بود. به‌هرحال دوراندیشی به ما یاد داده به فکر فردا هم بایست بود.

امیدوارم که کار شما و جاروبرقی‌تان به تعمیرگاه نکشد! اما اگر این اتفاق برایتان افتاد و نیاز به تعمیر جاروبرقی بوش داشتید توصیه من به شما سفیر سرویس است.

با تمهیداتی که سفیر سرویس اندیشیده با حضور کارشناس و تکنسین در محل بلافاصله عیب‌یابی انجام می‌شود و نسبت به تعمیر آن اقدام می‌کنند.

روزتان آبی!

خرید جاروبرقیتعمیر جاروبرقیتعمیر جاروبرقی بوشبهترین تعمیرکار جاروبرقیجاروبرقی بوش
آچار فرانسه! توصیه هایی برای کمک به شما در انتخاب‌های بهتر.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید