ویرگول
ورودثبت نام
محفل نقد فرهنگی
محفل نقد فرهنگی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

به محفل من خوش اومدید !

سلام ، خیلی خوش اومدید به صفحه من . امیرعلی شادی هستم یک برنامه نویس،خبرنگار و مدرس طراحی وب که خیلی خیلی دغدغه فرهنگ و رسانه داره و هدفش پیوند علم it با مطالعات فرهنگیه.

محفل نقد فرهنگی چیه ؟ محفل هم یه سمن هست که تو حوزه های فرهنگی به صورت میدونی فعاله و حالا من میخوام بخش مقالات رو به عنوان یه فعالیت جدیدبرا این محفل خوبم تو ویرگول بنویسم.

یکم گرافیکی تر بخوام بگم : ( مطلب زیر عکس ادامه داره )


https://virgool.io/p/sdzvhsco9vdk/%F0%9F%93%B7

همیشه فکر می کردم یه رسالت فرهنگی دارم و خب باید علمم متعهد بشه ، پس نتیجش شد این .

نهایتا امیدوارم از قلمم خوشتون بیاد و یه دید جدید بهتون بده .

در پناه حق

محفل نقد فرهنگیامیرعلی شادینقدفرهنگمطالعات ارتباطی
امیرعلی شادی هستم ، یک برنامه نویس که دغدغه فرهنگ و رسانه دارد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید