ویرگول
ورودثبت نام
خانم نویسنده
خانم نویسنده
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

من چرا همش باید به سلامتی این دو تا بچه فکر کنم؟

ماه‌های گذشته همیشه با بررسی و انجام کارهای خانگی پر بوده است. همیشه به دنبال کار ها در خانه بودم، اما همیشه برای دو فرزندم وقت می‌گذاشتم. برایشان غذا می‌پزیدم، کتاب‌های آموزشی خریداری می‌کردم و از برنامه‌های آموزشی تلویزیون برای آن‌ها استفاده می‌کردم. اما چند ماه پیش شروع به نگرانی درباره نور تلویزیون کردم. هر روز، هنگامی که به تلویزیون نگاه می‌کردیم، صفحه تلویزیون را تاریک تر می‌یافتم. در واقع، هرچند که تلویزیون به نظر عادی می‌رسید، اما این واقعیتی بود که صفحه آن کم نور شده بود.

به همین دلیل، تصمیم گرفتم تلویزیون خود را به شرکت تعمیر تلویزیونی بفرستم. به دنبال جستجویی که انجام دادم، شرکتی به نام "تعمیر با ما" پیدا کردم. این شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری تلویزیون، و دستگاه‌های الکترونیکی بود.

با توجه به اینکه نور تلویزیون به صورت کاملاً مستقیم به چشمان کودکان ما وارد می‌شود، همیشه باید از این جنبه در نگهداری و تعمیر تلویزیون برای خانواده ها اهمیت بالایی قائل باشیم. با توجه به همین دلیل، تصمیم گرفتم با "تعمیر با ما" تماس بگیرم و از آنها درخواست کمک کنم.

با توجه به تعمیر قبلی تلویزیون، در خواست کمک از "تعمیر با ما" برای تعمیر نور پس‌زمینه تلویزیون خود ثبت کردم. پس از گفتگو با یکی از کارشناسان شرکت، به من توضیح داده شد که برای حل این مشکل، نیاز است که برخی از قطعات داخلی تلویزیون تعویض شوند. بعد از اینکه هزینه تعمیر مشخص شد و با آن موافقت کردم، یک کارشناس از شرکت "تعمیر با ما" برای تعمیر تلویزیون به خانه‌ی ما مراجعه کرد.

پس از بررسی تلویزیون، کارشناس توضیح داد که برخی از قطعات داخلی تلویزیون، از جمله LED های پس‌زمینه، نیاز به تعویض داشتند. پس از اتمام کار تعمیر توسطمتخصص های شرکت تعمیر با ما، تلویزیون ما به نظر شفاف و روشن‌تر از قبل شده و بدون هیچ‌گونه اختلال در نمایش تصاویر. برای من، این تجربه باعث شده تا بتواند از این به بعد با آرامش بیشتری نسبت به تماشای تلویزیون همراه با فرزندانم لذت ببرم.

تلویزیونquot تعمیر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید