ویرگول
ورودثبت نام
نایس اپتیک
نایس اپتیک
خواندن ۱ دقیقه·۱۶ ساعت پیش

تجربه ی من از دوره ی دیجیتال مارکتینگ استاد علیرضا ابراهیمیان


سلام دوستان امروز میخواهم از تجربه ی کلاس دیجیتال مارکتینگی که شرکت کردم براتون بگم.

من در دوره ی مبانی دیجیتال مارکتینگ استاد علیرضا ابراهیمیان در سایت مکتب خونه شرکت کردم. این دوره شامل 20 قسمت و در مجموع 87 ساعت آموزش می باشد . هر قسمت شامل یک پروژه می باشد که به شما پیشنهاد می کنم اگر می خواهید در دیجیتال مارکتینگ تجربه کسب کنید و آشنایی حدودی با آن پیدا کنید حتما تمامی پروژه ها را انجام دهید.

من به جز دو یا سه پروژه بقیه ی پروژه ها را به طور کامل انجام دادم و به نظرم نسبت به قبل از این دوره مهارت های بیشتری را کسب کردم و با تحقیق و انجام پروژه ها چیز های زیادی یاد گرفتم. در اینگونه دوره ها صرفا دیدن ویدیو های آموزشی کافی نیست و حتما باید به صورت عملی پروژه ها انجام شود تا یادگیری عمیق صورت گیرد.

من همزمان با آموزش ها مواردی را که برای کسب و کار خودم قابل اجرا شدن بود انجام دادم و همزمان با چیز های زیادی که یاد گرفتم کسب و کار خودم را نیز ارتقا دادم.

امیدوارم تجربه ی من براتون مفید بوده باشد و اگر قصد ثبت نام در کلاس دیجیتال مارکتینگ را دارید این دوره را نیز در گوشه ی ذهن خود داشته باشید.

ممنون که وقت با ارزش خودتان را برای خواندن تجربه ی من از دوره ی دیجیتال مارکتینگ گذاشتین.

دیجیتال مارکتینگکسب کاردیجیتالینگعلیرضا ابراهیمیاندوره دیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید