ویرگول
ورودثبت نام
نایس اپتیک
نایس اپتیک
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

تجربه ی من از کار با سرویس تبلیغاتی یکتانت


سلام دوستان امروز میخوام تجربم از کار با سایت های تبلیغاتی ایرانی رو باهاتون به اشتراک بذارم.

برای تبلیغات در سایت های ایرانی باید از یه سری سایت های واسطه که این کار را انجام میدهند کمک گرفت.با یه سرچ ساده سایت هایی مثل یکتا نت ، دیدار تپسل و ... نمایش داده میشود.در این نوشته من میخوام تجربم از کار با یکتا نت که بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران هست صحبت کنم.


وقتی وارد سایت یکتا نت می شید از شما میخواد تا توی سایت ثبت نام کنید بعد از تکمیل فرم و ثبت نام یک کد تایید برای شما ارسال میشه تا ایمیلتون تایید بشه.

بعد از ثبت نام از شما پرسیده میشه که تبلیغ کننده هستید یا تبلیغ شونده و بعد از آن یه سری سوال از شما در باره ی کارتون پرسیده میشه تا بتونه بهتون در انتخاب کمپین و تبلیغات مناسب کمک کنه.

بعد وارد پنل میشین و میتونین از امکانات مختلف آن استفاده کنید.

یکتانت تبلیغات رو در سه دسته وب‌سایت، اپلیکیشن، و گوگل دسته‌بندی کرده. بعد از ورود به پنل می توانید از قسمت تبلیغات نوع تبلیغ مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید ( پوش ، بنری ، ویدیویی و ... ) و پس از مشخص کردن هدف و بودجه و مخاطبان تبلیغ خود را بسازید و از قسمت گزارشات عملکرد کمپین خود را بررسی کنید.


در کل از تجربه ی کار با یکتا نت راضی بودم و اونو به شما هم پیشنهاد میکنم .

فقط قبل از ثبت نام بهتره در فوتر سایت با انواع تبلیغات موجود در یکتا نت آشنا بشید و از توضیحات آن بهره مند بشید بعد ثبت نام کنید و از آن استفاده کنید.


این اولین بار که من دارم توی ویرگول مقاله مینویسم امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشه و خوشحال میشم اگر شما هم از تجربه ی کار با یکتا نت برام بنویسید.

تجربه‌ی کارکارتبلیغات آنلاینیکتا نتدیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید