ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین نیکخواه رهبرزاده
امیرحسین نیکخواه رهبرزاده
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

پیشنهاد من برای انتخاب درایو ABB

معرفی درایو‌های پیشنهادی برند ABB
معرفی درایو‌های پیشنهادی برند ABB
سلامدوستانگلم،وقتتونبخیر.امیدوارمحالتونخوبباشه.امروزمی‌‌خوامدربارهیکبرنداتوماسیونصنعتیکهدرحدزیمنسوبازیمنسرقابتمی‌کنهباهاتونصحبتکنم.دوستانتاحالااسمبرندABBبگوشتونخورده؟اگهاتوماسیونکارباشیقطعاخوردهوبااینبرندمحشرآشناهستید،ولیاگهاتوماسیونکارنیستییاتازهداریوارداتوماسیونصنعتیمیشی،پساجازهبدیدکهبایکیازبهترینبرند‌هادرحوزهاتوماسیونصنعتیروبهشماکاملاتوضیحبدم.

نمی‌دونم چرا بچه‌ها اولین بار اسم ABB رو می‌شنوند فکر می‌کنن یک برند داغون شرقی هستش، ولی دقیقا خلاف این قضیه هستش! ای بی بی یه برند اروپایی هستش که سال‌ها داره تو روباتیک، ساختمانی و اتوماسیون صنعتی فعالیت می‌کنه. تو ایران درایوهای این برند خیلی شهرت پیدا کردن و در صنایع پتروشیمی، فولاد، چاپ و بسته‌بندی و خیلی حوزه‌های دیگه استفاده میشه. امروز می‌خوام چند تا از درایوهای ای بی بی مورد علاقم رو باهاتون درمیون بزارم.

سری ACS580 برند ABB:

درایو‌های ACS580 دارای رابط کاربری آسان هستند که آنها را برای کاربرد های متنوع ایده‌آل کرده است. علاوه بر این، این درایو دارای قابلیت‌های ذخیره انرژی نیز می‌باشد، که سبب کاهش هزینه‌ها و مصرف برق می‌شود. این درایوها برای صنایع HVAC و حمل و انتقالات مناسب هستند، پیشنهاد می‌شود این درایو را حتما از نمایندگی ABB خریداری کنید.

سری ACQ580 برند ABB:

درایو‌های سری ACQ580 به کنترل بالا و دقیق گشتاور و سرعت موتور شناخته شده است. این ویژگی‌ها باعث شده از این درایو در صنایع‌ای که دقت اهمیت بالایی دارد استفاده شود. نقطه ضعف این درایو قیمت بالاش نسبت به سایر درایوهای ای بی بی و فرآیند دشوار نصب و راه‌اندازی آن است. از این رو کسانی که تجربه و تخصص بالایی ندارند شاید از پس راه‌اندازی و برنامه‌نویسی این درایو برنیایند.

سری ACS880 برند ABB:

درایوهای ACS880 یکی از انعطاف‌پذیرترین درایو‌های ABB هستند که تو صنایع بزرگ کاربرد فراوانی دارند. طراحی این درایو قابلیت شخصی سازی زیادی رو به شما ارائه میده و همچنین با الگوریتم‌های کنترلی پیشرفته ارائه شده تو این درایو می‌تونید موتور خودتون رو با دقیق بسیار بالا کنترل کنید.

اصلی‌ترین عیب این درایو قیمت آن است و همچنین طراحی پیچیده این درایو می‌تونه گیج کننده باشه و فرآیند نصب و راه‌اندازی بیشتر زمان ببره. از این درایو تو صنایع سنگین و بزرگ مثل معدن و آهن استفاده می‌شود.

پیشنهاد بنده برای نمایندگی ABB

حالا که کلی درباره درایو‌های مورد علاقه ABB خودم صحبت کردیم، بزارید یک نمایندگی خوب هم بهتون معرفی کنم که عشق کنید و هرجا خواستید ای بی بی کار کنید سریع زنگ بزنید به نمایندگی درایو ABB که در ادامه بهتون معرفی می‌کنم

اگه منو دنبال می‌کنید، قطعا می‌دونید نمایندگی موردعلاقه من چیه. نمایندگی ABB نیک صنعت یکی از بهترین نمایندگی‌هایی که تا حالا باهاشون کار کردم. چیزی که باعث متفاوت شدن نیک صنعت با بقیه شرکت‌های اتوماسیون صنعتی میشه کامل بودن این شرکت در حوزه اتوماسیون صنعتی. یعنی شما با هر برندی، هر خدماتی بخواید شرکت نیک صنعت اون رو براتون انجام میده. کیفیت خدماتشون هم واقع عالیه، شاید فکر کنید شرکتی که برندهای مختلف کار می‌کنه قطعا کیفیت کاراش خوب نیست، ولی این اصلا این طور نیست. من خودم هر موقع برای خرید یا تعمیر درایو ای بی بی پیششون رفتم کارم رو خوب و سریع راه ‌انداختن.

خوب دوستان، امیدوارم این مقاله بنده به دردتون خورده باشه، برند ای بی بی به طور کلی برند خوبی، با کسایی مثل زیمنس درحال رقابت. چند تا از درایو های موردعلاقه خودم از ای بی بی که قبلا باهاشون کار هم کرده بودم رو بهتون معرفی کردم، مرکز خرید هم بهتون معرفی کردم. دیگه چی می‌خواید؟ برید از درایو‌های ای بی بی نهایت لذت رو ببرید.

خدانگه‌دار، مراقب خودتون باشید ?

درایوabbاتوماسیون صنعتیبرقدرایو abb
مهندس برق، علاقه مند به اتوماسیون صنعتی، عکاسی و کفش های جردن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید