ویرگول
ورودثبت نام
nikan
nikan
خواندن ۲ دقیقه·۳ ساعت پیش

کلاهبرداری سایت اکسل accsell

سلام به همگی. بنده چندین ساله که فورتنایت بازی میکنم و معمولا هر از گاهی برای این بازی خرج میکنم و تو این سال ها از فروشگاه های مختلفی برای اکانتم خرید کردم که تجربه های خوب و معمولی داشتم ولی چند ماه پیش فریب قیمت پایین این سایت (accsell ) رو خوردم و از سایتشون محصول اشتراک کروپک فورتنایت رو تهیه کردم و بعد از 48 ساعت صبر کردن و کلی منتظر گذاشتن سفارشم انجام شد. بعد از تکمیل سفارشم مشکلی نداشتم و متوجه مشکل هم نشده بودم تا همین هفته پیش که یه دستگاه ایکس باکس سری اس برای تولدم هدیده گرفتم و تصمیم گرفتم با اکانتم از این به بعد به جای پی سی داخل کنسول ایکس باکسم بازی کنم. اما بعد از دیدن تنظیمات اکانتم یهو متوجه شدم که یک اکانت ایکس باکس با اسم عجیب و غریب به اکانت اپیک گیمزم متصل شده. با کلی تعجب و سردرگمی گشتم و گشتم و متوجه شدم این اکانت توسط سایت اکسل بدون اجازه بنده و با ایمیل خودشون برام ساخته و وصل شده. بعد از صحبت با پشتیبانیشون هر چقدر سعی کردم اکانت ایکس باکسی که با ایمیل و رمز خودشون واسم ساختن رو بگیرم اما تلاشم بی فایده بود و بدون هیچ دلیلی از دادن اکانتی که برام ساختن طفره میرن.

مشکل از اینجا شروع میشه که اگر به اکانت اپیک گیمزتون اکانت ایکس باکسی وصل کنید دیگه نمیتونید اون اکانت رو عوض کنید و باید همیشه از همون اکانت استفاده کنید و حالا که این فروشگاه اکانتی ایکس باکسی رو بدون اطلاع و اجازه بنده برای من ساختن و از فرستادن ایمیل و رمزش خودداری میکنن یعنی بنده دیگه هیچ وقت نمیتونم با اکانتی که نزدیک 6 ساله داره باهاش بازی میکنم و میلیون ها تومن سرش هزینه کردم ازش تو کنسولی که تازه گرفتن استفاده کنم.

واقعا برای مدیریت سایت اکسل متاسفم که ذره ای شعور و اخلاق کاری رو رعایت نمیکنن و غیر از نفرستادن اکانتی که حق بندست داشتن اون ، یه توضیح هم داخل محصولشون تو سایت ننوشتن که مشتریان گرامی ما قراره یک اکانت ایکس باکس با ایمیل خودمون بسازیم و ایمیل و رمزش رو هم به شما ندیم تا اکانت چند میلیونی شما یه شبه بی ارزش بشه!

همونطور که میبینید اصلا اسمی از ساخت اکانت ایکس باکس برای انجام سفارش نیاوردن ( تاریخ 26 مهر ماه)
همونطور که میبینید اصلا اسمی از ساخت اکانت ایکس باکس برای انجام سفارش نیاوردن ( تاریخ 26 مهر ماه)
اکانت ایکس باکسی که بدون اجازه من ساختن و به اکانت اپیک گیمزم وصل کردن و ایمیل و رمزش رو هم در اختیار من نمیزارن!
اکانت ایکس باکسی که بدون اجازه من ساختن و به اکانت اپیک گیمزم وصل کردن و ایمیل و رمزش رو هم در اختیار من نمیزارن!


اکسلacsellacsell irکلاهبرداریفورتنایت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید