ویرگول
ورودثبت نام
خیریه نیکان(خیریه دانشجویی دانشگاه فردوسی)
خیریه نیکان(خیریه دانشجویی دانشگاه فردوسی)
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

خلاصه عملکرد ۷ساله نیکان


تهیه لوازم التحریر برای۱۰دانش آموز دختر و پسر(۹۴/۷/۱)
تهیه لوازم التحریربرای دانش آموزان نیازمند(۹۵/۷/۱)
تهیه لباس گرم(آبان وآذر۹۵)
پخش اولین بسته ارزاق من هم سهیم هستم(۹۵/۹/۱۰)
پخش دومین بسته ارزاق من هم سهیم هستم(۹۵/۹/۲۱)
جمع آوری کمک خرید جهیزیه برای زوج نیازمند(۹۵/۱۰/۱۴)
پخش سومین بسته ارزاق من هم سهیم هستم(۹۵/۱۰/۱۵)

پخش چهارمین بسته ارزاق من هم سهیم هستم(۹۵/۱۱/۱۴)

برگزاری طرح تهیه هدا سال نو برای کودکان بی سرپرست وبازدید از مراکز فرزندخواندگی حضرت قاسم وخدیجه( ‌نوروز۹۶)
پخش پنجمین بسته ارزاق من هم سهیم هستم(۹۵/۱۲/۱۵)
برگزاری جشن میلاد امام علی درشهرک هنر(۹۶/۱/۱۸)
برگزاری جشن نیمه شعبان(۹۶/۲/۲۱)

برگزاری جشن امام حسن واطعام نیازمندان( رمضان۹۶)

پخش هفتمین بسته ارزاق من هم سهیم هستم(۹۶/۳/۹)
دادن افطاری در ماه رمضان(رمضان۹۶)
جمع آوری فطریه برای خانواده های نیازمند(عید فطر۹۶)

برگزاری کلاس کنکور برای دانش اموزان نیازمند(خرداد۹۶)
پخش هشتمین بسته ارزاق من هم سهیم هستم( ۹۶/۴/۲۶)
جمع آوری کتاب های درسی وغیر درسی به منظور تجهیز کتاب خانه در منطقه کال زرکش(تیر۹۶)
برگزاری جشن میلاد امام رضا(مرداد۹۶)
پخش نهمین بسته ارزاق من هم سهیم هستم(مرداد۹۶)
تهیه لوزام تحریر برای دانش آموزان نیازمند( شهریور۹۶)
پخش دهمین بسته ارزاق من هم سهیم هستم(مهر ۹۶)
برگزاری جشن میلاد رسول اکرم(ص) ( آذر۹۶)
شرکت درطرح جمع اوری کمک نقدی وغیر نقدی برای زلزله زدگان کرمانشاه(آذر۹۷)
تهیه البسه برای۶کودک نیازمند(نوروز۹۷)
برگزاری جشن نیمه شعبان در مسجد امام سجاد(ع)(اردیبهشت۹۷)
برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی در مسجد دوطفلان مسلم(خرداد۹۷)
برگزاری طرح یک قاچ هندوانه( تابستان۹۷)
جمع آوری لوازم بهداشتی ولباس بهداشتی برای دانش آموزان نیازمند(مهر۹۷)
برگزاری جشن میلاد امام حسن عسگری(آذر ماه ۹۸)
شرکت در طرح جمع اوری کمک های نقدی وغیرنقدی برای سیل زدگان سیستان(دی ماه۹۸)
برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه(بهمن۹۸)
پخش یازدهمین بسته ارزاق من هم سهیم هستم(خرداد۹۹)

‌پخش دوازدهمین
بسته ارزاق من هم سهیم هستم(تیر۹۹)

سایر فعالیت ها خیریه رو میتونین در صفحه اینستاگرام دنبال کنین.

https://www.instagram.com/nikan_fum/


خیریه نیکاننیکانخیریه دانشجوییفقرخیریه
(خیریه دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد) https://www.instagram.com/nikan_fum/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید