ویرگول
ورودثبت نام
nikiomid
nikiomid
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

کلاس خصوصی تافل


زبان انگلیسی، آیلتس، تافل و کلی واژه‌ی نام آشنای دیگه که این روزا آدما باهاش خیلی سروکار دارن. یادگیری زبان انگلیسی و گرفتن یه مدرک معتبر در قدم بعدی اون، برای همه آدم‌هایی که به زبان انگلیسی نیاز دارن، مثل من، یه هدف و قدم تاثیرگذار به حساب میاد. میخوام اینجا از تجربه خوب و لذت بخشی که تو فرایند یادگیری زبان انگلیسی و کلاس خصوصی تافل داشتم، براتون بگم.

هر فردی که بخواد در آزمون تافل شرکت کنه، اول باید سطح زبانش و دانش زبان انگلیسیش مشخص بشه. برای اینکار میشه تعیین سطح داد، یا میتونید توی سایت‌‎های مختلف مثل oxfordonlineenglish از بخش level test سطح زبان خودتون رو بسنجید. آزمون TOEFL هم مثل بقیه آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی، هر چهار مهارت اصلی یعنی Listening, Reading, Writing و Speaking رو میسنجه و بهشون نمره میده. پس بهتره تعیین سطحی بدید که همه مهارت‌ها رو مورد ارزیابی و سنجش قرار بده.

از اونجاییکه قبلا برای کلاس زبان، میرفتم موسسه سفیر و تا سطح اینترمدیت پیش رفته بودم، تصمیم گرفتم برای گرفتن مدرک تافل و شرکت در آزمون تافل هم با سفیر راهمو ادامه بدم. موسسه سفیر از اساتید خوب و حرفه‌ای توی کلاس‌هاش استفاده میکنه که واقعا یادگیری زبان رو برام لذت‌بخش کردن. اما حالا هدف من جدی تر شده و باید برای تافل آماده بشم و مدرکش رو ارائه بدم. برای همین هم مجدد با سفیر تماس گرفتم و منو به سفیرمال وصل کردن، از طریق کارشناس آموزش سفیرمال توضیحات کلاس تافل رو گرفتم و ازشون خواستم یه کلاس رو برای من هماهنگ کنن. کلاس‌های تافل به صورت خصوصی آنلاین هستن و در روز و ساعتی که خودم خواستم هماهنگ شدن. طبق مشاوره‌ای که بهم دادن، چون سطح زبان انگلیسیم Intermediate هست، اول باید کلاس پری تافل بگذرونم تا روی سطح زبان انگلیسیم یا اصطلاحا General English کار بشه. پیش نیاز یادگیری مهارت‌های آزمون toefl ، داشتن سطح زبان فوق متوسطه یا Upper-intermediate هست. اگر سطح زبانتون رو نمیدونید، پیشنهاد میکنم با شماره 02174056000 تماس بگیرید تا شما هم مثل من مشاوره رایگان دریافت کنید و تعیین سطح رایگان بدید. گمونم اولین قدم، دونستن سطح زبان انگلیسی و دانش زبانی خودمون هست.

کلاس پری تافل به خوبی میتونه روی نقاط ضعف و قوت دانشجو کار کنه و باعث بشه از هرگونه اشتباهی پرهیز کنید. برای من اسپیکینگ و گرامر همیشه در اولویت بودن و تونستم به خوبی این‌ دو مهارت رو توی کلاس پری تافل تقویت کنم. فکر میکنم الان میتونم به خوبی یه زبان آموز سطح ادونس صحبت کنم. بعد از گذروندن جلسات پری تافل و گرفتن کلی فیدبک موثر و بالابردن سطح زبان انگلیسیم، وارد کلاس مهارت آزمون تافل شدم. توی این بخش، تمرکز کلاس کاملا روی یادگیری مهارت‌های TOEFL بود و استادم زیر و بم تافل و کارهایی که باید توی آزمون انجام بدم رو بهم آموزش داد.


شرکت در کلاس خصوصی برای یادگیری یک زبان و مهارت‌هاش، مزایای زیادی داره که دقیقا با شرایط من جور در میاد. کلاس خصوصی تافل علاوه بر این که سرعت یادگیری و پیشرفت رو خیلی بالا میبره، مختص اون شاگرده و استاد میتونه منحصرا برای اون فرد تدریس رو انجام بده و کامل روی مهارت‌هاش کار بکنه. مهم‌تر هم اینکه روز و ساعت کلاس رو میشه توافقی هماهنگ کرد و برای من که تایم مشخصی رو نمیتونم برای کلاس اختصاص بدم، این روش یادگیری خیلی بهتر و مناسب‌تره، البته خب هزینه کلاس خصوصی از کلاس گروهی بیشتره، ولی هرطور فکر میکنم، آمادگی تافل تو زمان کمتر، با روش یادگیری منحصر به فرد و دلخواه بودن زمان کلاس، به صورت خصوصی بهتره!

الان که دارم این متنو مینویسم آخرای کلاس آمادگی تافل هستم و حس میکنم اعتماد به نفسم برای شرکت در امتحان تافل خیلی بالاتر رفته و میتونم به نمره دلخواهم برسم. گذروندن دوره پری تافل و تافل در سفیرمال، راه منو برای آمادگی این آزمون خیلی هموار کرد و اساتید حرفه‌ای سفیر، مثل همیشه به خوبی بهم کمک کردن و هرچیزی که براش نیاز داشتم رو بهم آموزش دادن. اگر شما هم میخواید بهترین و موثرترین کلاس آمادگی تافل رو بگیرید، کلاس خصوصی تافل سفیرمال، به نظر من یک گزینه ایده‌آله.

زبان انگلیسیکلاس تافلکلاس خصوصی تافلتافلtoefl
نیکی امید هستم، دارای مدرک ارشد زبان و ادبیات انگلیسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید