ویرگول
ورودثبت نام
niloofar saeedy pour
niloofar saeedy pour
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

سامسونگ، یار دیرینه

سال گذشته به عنوان معلم به کشور لبنان اعزام شدم، پنج ماه از شروع ماموریت گذشته بود که ناگاه با حمله ویروس منحوس کرونا، مدارس تعطیل شد و آدم ها به کنج خانه ها پناه بردند،

به یاد دارم من و بچه هایم سه ماه تمام چهره خورشید و آسمان آبی را ندیدیم. کم کم داشت صورت زیبای فضای بیرون و خانه ها و کوچه های شهر از یادمان می رفت.

از همان ابتدای اسارت در خانه ها فضای واقعی آموزش جای خود را به فضای مجازی داد.

برای زندگی در هر جایی و به هر شیوه ایی باید لوازم مرتبط با آن فضا و سبک را داشت تا بتوان با آن سازگار شد.

هر چند سال هاست که ما آدم ها علاوه بر دنیای حقیقی در دنیای مجازی نیز زندگی می کنیم، اما بر کسی پوشیده نیست که قبل از حمله کرونا ویروس درصد زندگی در فضای واقعی بیشتر از مجازی بود، اما کرونا ما را در چارچوب خانه ها به زور نشاند و ما برای ارتباط با دیگران مجبور به سیر و سفر بیشتر در دنیای مجازی شدیم.

در فضای مجازی نیز ، داشتن یک گوشی خوش دست و همراه و رفیق، جزء ضروریات است.

گوشی قدیمی من که باز از خانواده خوش قیافه و متعهد سامسونگ بود، دیگر پیر شده بود و توانایی کار کردن را نداشت ، هر چند ماه ها بود که خرید یک گوشی جوان را در برنامه داشتم اما به خاطر مشغله های کاری ، این کار را به زمان نامده موکول می کردم اما سبک جدید زندگی مرا وادار کرد که زودتر اقدام کنم .

آری لازم بود گوشی پیر و خسته من جای خود را به یک نیروی جوان بدهد.

بازار بیروت، به خاطر کرونا بسته بود و گوشی پیر من ناتوان در همراهی من در فضای مجازی بود

و من به شدت نیازمند و در به در به دنبال گوشی در بازارهای مجازی اما ناکام از خرید.

در این فضای مجازی به در هر مغازه ی سامسونگی می زدم ،شاید در را باز کند و گوشی تازه نفس سامسونگش را به من بدهد.

اطرافیان پیشنهاد خرید گوشی آیفون می دادند ولی من مصرّ بر خرید سامسونگ زیرا با او عهدی دیرینه داشتم.

تا اینکه بعد از چند ماه قرنطینه مغازه های پایتخت لبنان ،باز شد و من به محض بازگشایی شهر ، خود را دم در نمایندگی سامسونگ دیدم ، آریs20+ را با عشق به خانه آوردم.

از آن روز تاکنون، این یار جوان و خوش سیما و خوش اندام من ، همیشه در کنارم بوده و بهترین لحظه ها را برایم در دنیای رنگارنگ مجازی رقم زده است.

به عشق سامسونگ بار دیگر تصمیم به پیوندی چندباره با این خانواده بزرگ گرفتم و برای فرزندانم نیز تبلت سامسونگ T515 خریدم و به مدیر مدرسه پیشنهاد خرید آن را دادم .

این مرد کاردان ، به سفارش من ، برای همه معلمان مدرسه این تبلت را خرید تا آنها با فراغ بال و آسودگی، کار آموزش مجازی را به بهترین شکل انجام دهند.

علاوه بر اینکه گوشی سامسونگ ،همراه من در امر آموزش بود ،وسیله ارتباطی من با خانواده ام بود که فرسنگ ها از آنها دور بودند و اگر این گوشی زیبای من نبود هرگز نمی توانستم هر شب آنها را در بهترین تصویر در مقابل خودم ببینم، صدایشان را رسا و گویا بشنوم و چهره آنها را آنچنان واقعی ببینم که گویی در مقابلم نشسته اند.

زنده باد سامسونگ

و ممنون از همه کارمندان این شرکت بزرگ

آموزش مجازیارتباط با عزیزانگوشی خوش دستیار همراه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید