ویرگول
ورودثبت نام
niloofarahmadi711
niloofarahmadi711
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

موسیقی

موسیقی
موسیقی

سلام دوستان خوبین؟ حال دلتون خوب خوب باشه ' من از ۷ سالگی گیتار می دیدم میخکوب میشدم و گیتارها رو نگاه میکردم 'آخرش هم یه گیتار یاماها گرفتم ولی خب اون موقع من ۷ سالم بود و گیتار خیلی از من کوچیکتر بود ' گیتار و میزاشتم رو دوشم بیرون میرفتم با مامان و بابام و همه مردم می دیدم که منو با انگشت اشاره نشون میدن و میخندن ' خنده دوست داشتنیشون رو می دیدم ' آخه گیتار از من خیلی بلند تر بود 'توجه مردم و جلب کرده بود ' و بعد نتونستم کلاس برم گیتارم گوشه اتاقم مونده بود داشت خاک میخورد' بابام فروختش من انگار عزیزترینمو از دست دادم داشتم گریه میکردم ' و گذشت ۱۳ساله شدم گیتار گرفتم و رفتم کلاس گیتار ۷سال کلاس رفتم سبک کلاسیک کار کردم و بعد استادمو تغییر دادم ولی همچنان ارتباطم و با استاد اولم داشتم و سبک فلامنکو رو شروع کردم و ۲سال کار کردم نزد یکی از بهترین استادهای رشت و رفتم دنبال دیپلم موسیقی ' یکی از بهترین دوران ها بود ۲سال طول کشید دیپلم بگیرم ولی طی اون ۲سال ما یه خانواده شده بودیم حدود ۱۱ نفر در کلاس بودن ۹ نفرمون مثل یه خانواده شدیم ' و بعد شروع به تدریس کردم و تدریس برای من لذت بخشه من برای پول هرگز کار نکردم و کار نمیکنم ولی دوست دارم هنرجو وقت بزاره تمرین کنه به نکاتی که میگم گوش کنه چون بعضی حرفهام تو تدریس کلیدی هستش اگه اون حرفمو متوجه نشه تا آخرشم متوجه نمیشه پس بهتره برای خودمون وقت بزاریم و دلیل اینکه خاطرات خودمو براتون گفتم هرچند نیمی از خاطرات هست دلیلش اینه که برای خودمون ارزش قائل بشیم من در بدترین شرایط موسیقی و رها نکردم اون روزی که سبک خودمو تغییر دادم از کلاسیک به فلامنکو این بود که یه روز همه فامیل خونمون بودن وبه من گفتن نیلو جون بیا ساز بزن برامون منم خیلی با ذوق اومدم قطعه رومنس اجرا کردم ۱۳سالم بود به خوبی اجرا کردم اما میدونین چی شد گفتن همین؟ بابا بزن بخون سبک کلاسیک بسیار سبک سختی هستش تا چندتا آکورد بگیره حالا اشتباهم آکورد بگیری بزنی بخونی کسی متوجه نمیشه این حرفشون باعث شد دیگه برای کسی که از کلاسیک چیزی نمیدونه ساز نزنم و باعث شد سبک اصلی خودم و تغییر بدم که فقط نشون بدم پاپ که چیزی نیست بیا فلامنکو بزنم براتون‌ و اینکه باعث شد قوی بشم ' هیچوقت از حرفی که بهتون زده میشه نا امید نشین بلکه قوی بشین ?


شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید