ویرگول
ورودثبت نام
نیما نیکنام
نیما نیکنام
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

وقتی که مردم یک شهر از آب محروم اند

شاید تا به حال با خود فکر نکردیم که اگر روزی آب نبود چه می شد؟ اگر روزی خداوند حکیم باران خود را بر ما نازل نکند چه راهکاری داریم؟! آیا تا کنون به زندگی بدون آب فکر کرده ایم؟!

این ها سوالاتی است که در مدتی در ذهن من وجود دارد، گاهی با خودم فکر میکنم مردم شریف خوزستان بدون آب چه می کنند ؟فکر میکردم تنها مردم خوزستان مشکل آب دارند

تجربه بی آبی را تا حالا نکشیده بودم ولی چند روز پیش به شهر مادرم شهر میانه واقع در آذربایجان شرقی آمدم ،شهری که شاید برای شما نامش آشنا باشد، وقتی آمدم با آب تصفیه نشده ای مواجه شدم که طعمش عین زهر بود! وقتی با شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی حرف می زدم گفتند که از شکل نبود آب مناسب با خبریم و سال هاست که داریم کارهایی میکنم،حال چه وقتی این کارها به نتیجه می رسد ؟! الله اعلم

به همین خاطر تصمیم گرفتم شخصا کارزاری برای این موضوع بزنم بلکه این مشکل رفع شود

اگر خواستید لینک زیرا امضا و برای دوستان خدو بفرستید ?

https://www.karzar.net/mianeh-problems

راستی آیا با مشکل بی آبی یا نبود آب مناسب مواجه شدید؟! اگر خواستید از تجربیات خود بگویید ‌اگر راهکاری دارید برایم بنویسید


میانهآبتصفیه آبمنابع طبیعیکارزار
دانشجوی رشته اقتصاد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ،۲۱ساله از تهران، علاقه مند به موضوعات مالی و اقتصادی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید