ویرگول
ورودثبت نام
nima rahimi
nima rahimi
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

ایمیل جاب ویژن رو برای کسی فوروارد نکنید


امروز یه تجربه ای رو با ایمیل پیشنهاد شغلی جاب ویژن داشتم میخوام به اشتراک بذارم.

اول از همه درمورد پیشنهادهای شغلی که از طریق ایمیل و به قول خودشون با استفاده از هوش مصنوعی برام فرستادم بگم که واقعا عجیب بود. فقط لیست پیشنهادات شغلی رو ببینید و خودتون حدس بزنید که این هوش مصنوعی محترم جاب ویژن چقدر هوشمنده

لیست پیشنهادی هوش مصنوعی رو ببینید:

مدیر فنی (CTO) - مدیر مارکتینگ - مدیر محصول - Business Line Manager - معاون امور فناوری و نوآوری - کارشناس منابع انسانی - کارشناس برنامه ریزی و بودجه - سرپرست فروش منطقه ای - رئیس MIS

یعنی تقریبا جایی از سازمان نیست که من نتونم توش کار کنم... خب خدا رو شکر... از الان دیگه میتونم مدیرعامل باشم... چون همه تخصص های سازمانی رو تقریبا دارم

هوش کاملا مصنوعی محترم جاب ویژن... لطفا از این به بعد فقط مدیرعاملی پیشنهاد بده عزیزم

اما یه اتفاق خیلی مهم تر که شاید باورتون نشه

این ایمیل پیشنهاد شغلی جاب ویژن رو محض خنده و فان ارسال کردم برای همسرم... فکر میکنید چه اتفاقی افتاد!!!!!

ایشون روی یکی از لینکهای ایمیل که مربوط به ارسال رزومه و سایر پیشنهادات شغلی میشد کلیک کرد و بعد یک صفحه باز شد... شاید باورتون نشه که ایشون به سادگی هرچه تمام تر و فقط با کلیک روی لینک ایمیلی که براش فرستاده بودم تونست وارد پروفایل من بشه و کاملا لاگین وارد صفحه کاربری من شد!!!!!!

مگه میشه!!!!! مگه داریییییم!!!!!!

اینجا بود که با خودم گفتم آهاااااااااااااااااا این هوش مصنوعی محترم حتما خیلی باهوش بوده که ارتباط من و همسرم رو تشخیص داده و پیش خودش گفته چرا باید اطلاعات همسرش رو ازش مخفی کنم ... زن و شوهر که این حرفا رو نداره.... خلاصه دیگه زار و زندگیمون رو برملا کرد رفت... هوش مصنوعی جان لطفا لاگ اوتش کن خودم رزومه ام رو براش ایمیل میکنم نگران نباش در جریان همه چی هست

خلاصه گفتم در جریان باشید

ایمیل جاب ویژن رو برای کسی فوروارد نکنید... از ما گفتن


خب باید اضافه کنم که جابینجا هم به همین درد دچار هست علی برکت الله

جاب ویژن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید