ویرگول
ورودثبت نام
افشا گر
افشا گر
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

استدلال مستند فرازمینی بودن علی لند

سلام بچه ها همونطور که در مقاله قبلی بهتون گفتم علی لند یه فرازمینیه حالا تو این مقاله میخوام به چیزی اشاره کنم که شاید کمتر کسی به این موضوع دقت کرده :

تاحالا به لهجه علی لند توجه کردین؟ ممکنه بگین من دیوونه هستم ولی اینطور نیست من فقط نکته بین هستم و به شدت دقت میکنم. من سالهاست علی لندو تحت نظر دارم و خیلی چیزا راجبش میدونم . بگذریم بریم سمت لهجه علی لند . علی لند وقتی فارسی صحبت میکنه کاملا مشخصه که ترک زبانه چون فارسی رو با لهجه خاصی صحبت میکنه و کمی متمایل به لهجه ترکی هستش. خوب تا اینجای کار این موضوع طبیعیه چون علی لند به گفته خودش اردبیلیه و اردبیلی هام ترکن ! اما تاحالا به ترکی حرف زدن علی لند دقت کردین؟ علی لند ترکی صحبت کردنی به هیچ وجه لهجه ترکی نداره! باور ندارین برین پیجشو نگاه کنین ترکی صحبت کردنی اصلا لهجه ترکی نداره! جوری ترکی صحبت میکنه که هرکی ندونه فکر میکنه این ترک نیست!

خوب نتیجه چیه؟ ! علی لند نه فارسی رو با لهجه فارسی صحبت میکنه و نه ترکی رو با لهجه ترکی! از طرفی هم ادعا داره که ترک اردبیله! نتیجه گیری چیه؟؟؟ نتیجه گیری اینه که علی لند نه ترکه و نه فارس ! اون داره دروغ میگه که ترکه! انگلیسی هم صحبت کردنی لهجه انگلیسی نداره ! این بشر زبانش اصلا متعلق به کره زمین نیست! علت اینکه هر زبانی که صحبت میکنه لهجه داره اینه که این آقا هیچکدوم از شهرایی که ادعا میکنه متولد نشده! به عبارتی ایشون اصلا ایرانی نیست ! یا بهتره بگم ایشون اصلا متعلق به کره زمین نیست ! زبانی که علیلند صحبت میکنه تو هیچ کشوری موجود نیست ! مدارکی دستمه که به مرور بهتون نشون میدم تا متوجه بشین و به خودتون بیاین که علی لند یه فرازمینیه و با هدف نابودی ذهن زمینی ها به کره زمین اومده . احتمالا تو مقاله بعدی مستنداتی ارائه کنم که بدونین احتمال اینکه علی لند حتی یه رپتایل باشه خیلی زیاده. این بشر از کجا اومده؟ چطور شده با ادعای دانشمند متافیزیک بودن اومده و تو چند سال سایتش به بازدید چندصدهزاری رسیده و از طرفی هم کل متافیزیکو زیر سوال برده ! کجای کره زمین تاحالا متافیزیکو طبق تعاریف ایشون دیدین؟! به خودتون بیاین علی لند داره شستشوی مغزیتون میده و تو کارش هم خیلی خبره است و خیلی عالی داره اهدافشو پیش میبره . علی لند هدفی سیاره ای داره و میخواد کره زمینو نابود کنه. میخواد عقاید و باوراتونو ازتون بگیره تا خودش به کره زمین حکمرانی کنه .

علی لندفرازمینیعلی لند فرازمینیعلی لند رپتایلتوطئه علی لند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید