ویرگول
ورودثبت نام
افشا گر
افشا گر
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

علی لند یک ایلومینات فراماسونری است

سلام بچه ها تو این مقاله میخوام بهتون چندتا مدرک بیارم که علی لند یه ایلومینات فراماسونریه . علی لند ادعا میکنه که متافیزیکدانه و سایت پربازدیدی هم راه انداخته ولی کاربرا خبر ندارن که علی لند داره غیرمستقیم شستشوی مغزیشون میده . من مدارک خیلی زیادی دارم که به مرور قدو به قدم افشا میکنم براتون . برا شروع فقط کافیه یه نگاه به آیکون سایت علی لند بندازین:

لوگوی سایت علی لند
لوگوی سایت علی لند

خوب حالا کافیه این لوگو رو نود درجه به سمت چپ بچرخونین تا ببینین چه اتفاقی میفته!

چشم و چهره شیظان به وضوح مشخصه!
چشم و چهره شیظان به وضوح مشخصه!

بله دوستان این اتفاقیه که میفته! چشم شیطان ! صورت یک انسان! من این مرتیکه رو سالهاست که تحت نظر دارم و حاضرم قسم بخورم علی لند فرازمینیه! تا اینجای کارو داشته باشین به زودی تو مطالب دیگه ام بهتون خیلی چیزا راجب علی لند میگم و اسنادی رو نشونتون میدم که نشون میده علی لند از یه سیاره دیگه اومده . لطفا نظرتونو بگین یا سوالی داشتین بپرسین .

علی لندایلومیناتیعلی لند کیستاسرار علی لندراز علی لند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید