ویرگول
ورودثبت نام
تا انتهای افق
تا انتهای افق
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

امیرکبیرهای کوچک

حالا گوشه کنار این سرزمین پر شده از امیرهایی که با جدیت برای رفع مشکلات کشورشان در حال تلاش هستند. و صف خود را از کسانی که در ژست قربانی مدام نق می زنند و غر می زنند و ناله می کنند جدا کرده اند.


این مدتی که ایران بودم برایم بسیار جای شگفتی، هیجان و تحیر داشت که جوانانی با چه شاخص هایی با جدیت هرکدام در مرکزی در حال فعالیت هستند...


خب می دانیم که غالبا اینها رسانه ای نمی شوند. عموم هیجان اخبار ذکر نکات منفی است. اما خبرهایی در راه آینده ایران است که به دست امیرکبیرهای زیادی در حال تحقق است.


حتی با چندین مرکز و سایت و مجموعه آشنا شدم که در حال جذب افراد متخصص برای فعالیت مشترک بین ایران و سایر کشورها هستند. بی حاشیه های سیاسی و طمع های اقتصادی. فقط و فقط برای کشور. یا افرادی که همین الان در حال انجام پروژه های متعدد بین المللی هستند بدون اینکه از سن و سال زیادی برخوردار باشند و این جای شگفتی دارد.


به نظرم همچنان کانال خوش خبر و کانال های مشابه که فقط دستاوردها را رسانه ای می کند دنبال کنید و البته بدانید خیلی اخبار الان رسانه ای نخواهد شد و در آینده یک به یک شما در جریان آن قرار خواهید گرفت.

https://eitaa.com/joinchat/3193438243C5161aeab75


می دانم بسیاری از شما که در حال خواندن این متن هستید جزء همین گروه ها هستید. با قوت و قدرت و بی توجه به تلاش عجیب افراد برای اعلام ناتوانی و ضعف، کار خود را پیش ببرید که خداوند در کتاب آسمانی اش به ما وعده داده است هرکس در مسیر حق و درست، جهد و کوشش کند، این من هستم که راهبری آنها را به دست می گیرم. و من بهترین هدایت کننده هستم و بهترین یاری کننده. نعم المولی و نعم النصیر...


تلگرام

ایتا

اینستاگرام

بله

سروش


تلگرام

ایتا

اینستاگرام

بله

سروش

پیشرفت ایرانامیدرسانهخبر خوشمثبت نگری
مشاهدات، تجارب و یادداشت های یک دانشجوی ایرانی در فرانسه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید