ویرگول
ورودثبت نام
تا انتهای افق
تا انتهای افق
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

باور کنیم که خودمان می‌توانیم

وقتی قرار شد به فرانسه برویم، فکر می کردم که بخاطر تنهایی ایجاد شده، انقدر وقت آزاد خواهم داشت که تمام کتبی که عمری علاقه داشتم بخوانم، مطالعه کنم.

این شده بود که هر بار تعداد از آن ها را با خود همراه کنم. از بین این کتب برخی دیگر واقعا زیرخاکی محسوب می شدند☺️ که از دوست و آشنا به هدیه گرفته بودم. کتبی که حتی پیش از تولدم چاپ شده بود.

از بین اینها سه کتاب کوچک بود که سخنرانی های امام خمینی در بهمن ماه آن سال‌ها بود.

قبلا آنها را خوانده بودم. اما از آن سیر نمی‌شوم. چرا که هر بار می‌خوانم پر از انرژی و روحیه و انگیزه و غیرت برای ادامه دادن راه می‌شوم.

عکس فوق، یکی از آن هاست با عنوان «باور کنیم که خودمان می توانیم».

به نظرم رسید در این ایام مبارک، بخش‌هایی از آن را با شما به اشتراک بگذارم:

« ما آن صدمه هایی که از قدرت‌های بزرگ خوردیم باید بگوئيم که بالاترین صدمه، صدمه شخصیت بوده. آن‌ها کوشش کردند که شخصیت ما را از ما بگیرند و به جای شخصیت ایرانی اسلامی، یک شخصیت وابسته اروپائي، شرقی، غربی، به جایش بگذارند...»

ادامه دارد...

۱۳۵۹.۱۱.۲۷

? مشاهدات، تجارب و یادداشت‌های یک ایرانی ?? در هلند و فرانسه

تلگرام

ایتا

اینستاگرام

بله

سروش

خود باوریما می‌توانیمامام خمینیبهمن ۵۷مطالعه
مشاهدات، تجارب و یادداشت های یک دانشجوی ایرانی در فرانسه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید