ویرگول
ورودثبت نام
تا انتهای افق
تا انتهای افق
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دیدار نخبگان و استعدادهای برتر تحصیلی با رهبر انقلاب

در این دو سه سال اخیر، دوستان فرهیخته، تحصیل کرده، نخبه واقعی و مومن به خدا و وطن را میشناختم که به ایران برگشتند و خیلی پر امید و با جدیت در حال فعالیت شبانه روزی در بخش‌های مختلف کشور هستند.


کلی با هم صحبت می‌کنیم و دیدارهای شیرینی در ایران با ایشان داشتیم. پر از طرح‌های بزرگ هستند. دنیا دیده و پر دغدغه.


در جلسات علمی و فنی‌شان بعضاً شرکت می‌کردم و از حجم فعالیت‌هایشان در ایران متحیر می‌شدم.


برخی مسلط با کشورهای منطقه و فرامنطقه هم ارتباطشان را حفظ کرده‌اند و بی‌وقفه در حال کادرسازی و آموزش‌دهی به نوجوانان و جوانان ایرانی هستند.


دیروز که این ویدئو را دیدم، از اینکه بچه‌ها، بی‌توجه به حواشی حواس پرت کن، در حال پیشبرد پروژه‌های بزرگ آینده‌ساز هستند، یک لبخند و شکر عمیق در دلم گذشت و آرزو کردم لیاقتش را خداوند به زودی، به من هم بدهد... هم لیاقت کار برای وطنم، هم لیاقت زیارت رهبر فرزانه را.


لینک آپارات کلیپ کوتاه دیدار نخبگان با رهبری


تلگرام

ایتا

اینستاگرام

بله

سروش



دیدار نخبگاننخبگان ایرانیدیدار رهبریایران قویاستعدادهای ایرانی
مشاهدات، تجارب و یادداشت های یک دانشجوی ایرانی در فرانسه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید