ویرگول
ورودثبت نام
تا انتهای افق
تا انتهای افق
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

کتاب «تکنوپولی»

گفت: من نیازی به دین ندارم... عقل خودم می رسه.

گفتم: عقل لازمه اما کافی نیست. دین، دستورالعمل بهتر زندگی کردنه. تو همه‌ی بخش های زندگی.

قبول نکرد و رفت...

سال ها بعد دیدمش. آسیب دیده از روابط آزاد. شکست خورده خانوادگی. از دست دادن همون نیمه اعتقاد و افسرده و همیشه عصبانی.

تصویر از هلند
تصویر از هلند


خب دین اسلام من، برای همه‌ی اینها آموزش داشت. آموزش‌هایی که با سلامت جسم و روح، با تجربه‌ی زندگی برتر، با آرامش و نشاط، این دنیا رو سپری کنه...


چی باعث میشه آدم تصور کنه عقل خودش می رسه؟

دلایلش را دارم در کتاب #تکنوپولی می‌خوانم...


یک روز این کتاب را تدریس خواهم کرد...

همه باید این کتاب را بخوانند. تا بتوانند سریع‌تر نوجوان‌ها را نجات دهند که مسیر اشتباه خیلی‌ها را نروند....


?معرفی:

کتاب «تکنوپولی»

نویسنده: #نیل_پستمن

مترجم: صادق طباطبایی


? مشاهدات، تجارب و یادداشت‌های یک ایرانی ?? از فرانسه و هلند


@ninfrance

کتابتکنوپولیافسردگیعقلزندگی
مشاهدات، تجارب و یادداشت های یک دانشجوی ایرانی در فرانسه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید