ویرگول
ورودثبت نام
نیتروشو!!
نیتروشو!!
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

تولید محتوا با پاورپوینت


یکی از مواردی که شاید برای خیلی از افراد تعجب برانگیز باشد، این است که میتوان از ساده ترین نرم افزارها مانند پاورپوینت نیز اقدام به ساخت محتوا کرد.

با این مطلب متوجه میشویم که تولیدمحتوا منحصرا با نرم افزارهایی مثل فوتوشاپ میتواند صورت نگیرد.

البته باید توجه داشت که نرم افزارهایی مثل فوتوشاپ، دارای ابزارهای گوناگون و حرفه ای تری هستند که به ما امکانات بیشتری را میدهند. اما میتوان از پاورپوینت هم برای تولیدمحتوا استفاده کرد.

از موارد تولیدمحتوا با پاورپوینت این است که سرعت شما را در تولیدمحتوا افزایش میدهد.

یکی از مشکلاتی که برای من پیش آمد این بود که مجبور بودم وقت زیادی رو به فوتوشاپ اختصاص بدم تا تولیدمحتوای پیجم رو انجام بدم، ولی دیدم که با پاورپوینت میتوان به راحتی و در زمان کمتری تولیدمحتوای خودم رو انجام بدم و خیلی در زمانم صرفه جویی میشد.

یه چندتا مجموعه فیلم رایگان آماده کردم که شما میتونین در کانال آپارات و همینطور اینستاگرام نیتروشو اون ها رو ببینین و خیلی بهتون کمک میکنه تا تولیدمحتواتون رو با سرعت بیشتری انجام بدین. امیدوارم که لذت ببرین.

شما میتونین قسمت اول این بخش به نام #ساده_طورها رو با کلیک بر روی فیلم زیر ببینین.

https://www.aparat.com/v/It6uq

همچنین میتونین قسمت های مختلف این برنامه رو از طریق اینستاگرام نیتروشو پیگیری کنین و هر سوالی که داشتین در دایرکت از من بپرسین.

بر روی این متن ضربه بزنید.


تولیدمحتواپاورپوینتاینستاگرامنیتروشوساده طورها
پلتفرمی آموزشی در زمینه تولیدمحتوا-تولیدمحتوا به سبک نیترو...سایت:nitrosho.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید