ویرگول
ورودثبت نام
ali nn
ali nn
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دوستت دارم مثل ... ( گاهنامه دست انداز )

قبل اینکه شروع کنم یه نکته مهم رو بگم : فقط شما دوست عزیز من رو دوست نداری همه من رو دوست دارند ??
تو هم داری دیگه مطمئنم نیاز به پرسیدن نیست
تو هم داری دیگه مطمئنم نیاز به پرسیدن نیست

دوستت دارم مثل غرش ماشین پوریا

دوستت دارم مثل گرمای اگزینوس 990 ( پردازنده نوت 20 الترا ) !

دوستت دارم مثل امپراطور ( چری فالوین 2/ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت )

این عشقهههههههههه !
این عشقهههههههههه !

دوستت دارم مثل آواز باران

دوستت دارم مثل صدای باران

دوستت دارم مثل حس تایپ کردن سریع روی کیبورد

دوستت دارم مثل نواختن آهنگی زیبا با ارگ

دوستت دارم مثل دراز کشیدن بر روی تشک نرم یک تخت

دوستت دارم مثل بردن علیرضا در کالاف

دوستت دارم مثل لذت چک کردن زنگوله ویرگول

دوستت دارم مثل صدای خنده

دوستت دارم مثل خنداندن دیگران

دوستت دارم مثل لگد کردن بر روی برگ های خشک و زرد روی زمین

دوستت دارم مثل پیدا کردن پی در غذا

( این پیام حذف شد)

( این پیام حذف شد)

وجدان : هوی چیکار میکنی ؟

ـ چیه ؟

وجدان : سوتی دادی برو پاک کن

ـ ا باشه الان پاک میکنم

دوستت دارم مثل گرفتن نمره 20

دوستت دارم مثل قلبی که بارها و بارها میتپد و تا وقتی بمیرد تو را به دل میسپارد

دوستت دارم مثل بارهایی که به فکر فرو میروم و با خودم خلوتی آرامش بخش میکنم

دوستت دارم مثل حس خریدن یک وسیله جدید

دوستت دارم مثل ازادی بیان

دوستت دارم مثل خاکشیر که در آب ته نشین میشود و یاد تورا در دلم ته نشین میکند!

دوستت دارم مثل هیجان هایم

دوستت دارم مثل این مسابقه که باعث میشود بگویم چقدر دوستت دارم

دوستت دارم مثل وقتی که به من میگویی دوستت دارم


و در آخر : دوستت دارم مثل تمام بارهایی که به تو گفتم دوستت دارم !



امیدوارم از این متن لذت برده باشید موفق و موید و امیدوار باشید خدانگهدار!


حال خوبتو با من تقسیم کندوستت دارمدوستم داری مطمئنم
تو که داری بیو من و نگاه میکنی حداقل بیا متن هام رو بخون اگه خوشت اومد دنبال کن :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید