ویرگول
ورودثبت نام
ناشناس
ناشناس
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

دانشگاه چطوره؟ (نظر بدید) - آیا وقت تلفیه؟

سلام دوستان. از همین الان میگم این پست خیلی برام مهمه،‌لطفا اگر میتونید نظر خوبی بدید ارسال کنید و اگر تجربه دارید. اگر تجربه ندارید و اطلاع ندارید چیزی نگید چون بدتر گمراه میشم :(

لطفا اگر تجربه دارید پست رو کامل بخونید وکمک کنید ❤️

دانشگاه
دانشگاه


اول از خودم بگم، من ۱۶ سالمه و به زور خانواده اومدم رشته تجربی که درس بخونم. البته از اینکه تا الان درس خوندم ناراحت نیستم، چون لاقل توی مدرسه نمونه بودم و خیلی چیزا یاد گرفتم، حتی از درس !

ولی الان که دارم برای کنکوری میخونم واقعا انگیزه ندارم، چون علاقه من به یه چیزای دیگس...

من حاظرم واسه علاقم روزی ۱۰ ساعت تلاش کنم و آینده هم داره...

اما خانوادم میگن اینا اعتبار نیس،شغل نیس، نون و آب نمیشه، نه، چرا؟ و ... و اینکه خلاصه هنوزم رشته تجربی هستم و الان امید بستم که عب نداره بزار درس بخونم، رفتم دانشگاه اونجا علاقمو ادامه میدم.

افسردگی از درس و دانشگاه و...
افسردگی از درس و دانشگاه و...


اما الان دارم فکر میکنم آیا واقعا توی دانشگاه روزی ۶ تا ۷ ساعت وقت میارم ؟

آیا درساش سنگینه؟ یا راحت میشه ترم هارو پاس کرد؟

البته بگما رشته ها باهم متفاوته.. برای همین شما راجب رشته خودتون توی دانشگاه ( اگر تجربی بوده باشین بهتره) نظر بدید و بگید چقدر وقتتون رو گرفت؟

آیا از دانشگاه رفتن مطلب خوبی یاد گرفتین که توی زندگیتون بدرد بخوره؟ چند درصد دانشگاه بازدهی مثبت داره؟


خیلی فشار روحی رومه و اذیت هستم... لطفا اگر کسی هست که میتونه لطف کنه و کمکم کنه.. میتونه آی دی تلگرامشو بده تا بهش پیام بدم و راهنمایی کنه.واقعا ممنون میشم.‌‌(البته اگر تجربه و دانششو داره)


دانشگاهدانشگاه چطورهدانشگاه رفتندانشگاه ایران
لطفا به پستم جواب بدید شاید بتونید کمک کنید :(
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید