ویرگول
ورودثبت نام
نقطه
نقطه
خواندن ۳ دقیقه·۵ سال پیش

خانه ام آتش گرفتست، آتشی جانسوز

بسیار دلم میخواهد این آهنگ شجریان را گوش دهم وبا جان و دل هر کلمه و هر نوای سازش اشک بریزم، آری اشک آماده دارم، دل افسردگی دارم، دو سه هفته پیش بود که دو سه ساعت به دلیل یک اختلال در یک شرکت دیگر، سایتم بالا نمی آمد سایت همه ما همه ما 35000 نفر، مثل همیشه آنقدر پیگیر شدم که وقتی بعد حدود 3 ساعت صفحه اول را رفرش کردم و سایت لود شد و هر تکه این صفحه که با جان و دلم ساختمش را دیدم، حس کردم سالها دلتنگش بودم، سالها.

در راه برگشت به خانه یک دنیااا خوشحال بودم.

حالا خیلی میفهمم....

تمام اینها را ساختم که دیده شویم، که کسب و کارمان که خانه دلمان رونق دار باشد، وقتی میگویم دلمان از دل خودم خانواده ام، و از رونق خانه تک تک معلم ها میگویم، از اعتماد تک تک خانواده ها که در این شش سال به بار نشسته...

اما موتور جستجوی اینترنت ملی حتی بالا نمی آید که من ببینم آیا باز این آهنگ را با همه ناتوانی اش می توانم پیدا کنم یا نه
رونق خانه ها را به کجا تکیه دهم؟
معلم هایم یکی یکی تماس میگیرند، کارمندها نگرانند و همه نگرانیشان را به دلم میخرم که مبادا آب در دلشان تکان بخورد، یک کار را به دو نفر میدهم چون میدانم عادت دارند پر کار باشند و اگر 24 ساعت برای زندگیشان پر از ذغدغه های کار نباشد زندگی دیگری بلد نشدیم در این شش سال، استراحت را از یاد برده ایم ما و فقط دل به کارمان در استادسلام خوش کرده ایم.

درک می کنم که این معلم ها زنگ نمی زنند که فقط حالم را بپرسند زنگ نمی زنند که فقط فایلی را با شخص من جابجا کنند میخواهند بپرسند از اینترنت چه خبر.... می فهممشان با همه وجودم با آنها میخندم و به هم امید می دهیم

سال 83 و 84 بود که پرشیا خریده بودم و هفته دوم تصادف شدید کردیم، ماشین له شد ماشین تمام شد و همه خوشحالی من یکجا سوخته بود، که از اتاقم در حین گوش دادن آهنگ شجریان و نوشتن جملاتش با قلم خوشنویسی برای برادرم در پذیرایی پیامک فرستادم که "خانه ام آتش گرفتست، آتشی جانسوز" حالا از عصر امروز 29 آبان دوباره همان حس را دارم که خانه مان که شش سال است ساخته ام آتش گرفته

آتشی جانسوز

ثبات چیزیست که همه ما در این خانه میخواهیم، ثبات یعنی فکر هم بودن، یعنی دل دادن به دلها یعنی از قول مشتری به سایت نگاه کنم، ثبات یعنی معلوم باشد اگر زحمت میکشم فردا چند؟ ثبات ما ساده است، موشک ندارد، دشمن ندارد، آرامش خانواده دارد و رضایت مشتری، لبخند فرزند دارد و حال خوب خانه، ثبات ما یعنی امتحان فردا برایم آسان است، ثبات ما یعنی دیوار محکم قابل اتکا، ثبات من یعنی مقیاس دیوار را با سامان بسنجم که چقدر محکم است، این دیواری که ماها در استادسلام و تخفیفان و دیجی کالا و آزمایش آنلاین و تپسی و داروخانه آنلاین و زودشور و زرین پال و فرش آنلاین و ... به آن تکیه کردیم سست است و دیوار با حرف محکم نمیشود دیوار معمار کاردان میخواهد و با تجربه که البته و صد البته ما داریم ولی یا ازین کوچه ها رفتند یا دلشان خوش نیست

دلم آواز شجریان میخواهد و بس، از سرور به گوگل رسیدم و در حال دانلود یک آلبومم، دلم سربلندی برای خودم و معلم ها میخواهد و نگرانم این روزها میگذرند؟ مانند یک اتفاقی که اصلن نبوده؟ مثل بقیه مانع ها ازین هم میپریم ولی از همه بالادستها دلگیرم که خانه امان را اینروزها سوزانده اند و دود کرده اند، بدون گاز اشک آور و فقط با دود آتش خانه، اشک میریزم

دل نوشت نغمه عقیلی از روزهای دلگیر #قطعی_اینترنت در استادسلام

قطعی اینترنتاینترنتاستادسلام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید