ویرگول
ورودثبت نام
رخ ساره
رخ ساره
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

آینده چگونه شروع می شود؟!

رخ ساره در آینده ای نه چندان دور !
رخ ساره در آینده ای نه چندان دور !

از کجا شروع شد؟
خاطرم هست از وقتی که متوجه شدم رشته ی آکادمیکم چه جایگاهی تو جهان داره، رویا بافیامم شروع شد !
از 18سالگی شروع شد! رخ ساره رو توی یه کمپانیه خیلی بزرگ( ترجیحاً Siemens) که IT Woman اِ و همیشه هم با کت دامن ، یا کت شلوارای طوسی روشن که یه عینک کائوچو مشکی هم رو چشمشه و یه کلر بوک پر از مدارک تو دستشه و ازین ور سالن میدوئه اون ور سالن و منتظر تیمِ پر انرژیشه تا جلسشونو اجرا کنه، می بینم!
من تقریبا هر روز این رویا رو زندگی میکنم.
کم کم دارم بهش نزدیک میشم .الان تو یک شرکت بزرگ و قدرتمند نرم افزاری شروع بکار کردم .
آی کن ! همون شرکتی که قراره ازش شروع کنم و کلی تجربه جمع کنم تا به یه کمپانیِ بزرگ تو جهان وصل بشم.

من به این رخ ساره ،دست دادم و باهاش پیمان بستم!
این رویا ادامه دار است...

آینده کاوان کهکشان نرم افزاررویابافیکمپانی بزرگآی تی و نرم افزارمهندس فناوری اطلاعات
یک مهندس IT که کارای غیر مرتبط با رشته اش انجام میده :) It's never too late
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید