ویرگول
ورودثبت نام
noshin nobakht
noshin nobakht
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

نصب بازی فورتنایت روی آیفون

کمتر کسی پیدا میشه که بازی فورتنایت رو حداقل یه بار بازی نکرده باشه . بازی فورتنایت یکی از بهترین بازی ها تو بازی های سبک بقا و اکشن به حساب میاد. این بازی در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی توسط کمپانی Epic Gaming معرفی شد و تا الان بیشتر از 300 میلیون کاربر را جذب خودش کرده .بنابر اعلام خود کمپانی در هر ماه بیشتر از 40 میلیون کاربر به طور آنلاین فورتنایت را بازی کردند.

بعضی ها این بازی رو برادر کوچک تر بازی پابجی میدونن، این بازی جذاب بعد از پشت سر گذاشن چپتر اولش با شکلی جالب و جذاب وارد چپتر دوم شد و در هر قسمت ویژگی ها و قابلیت های جذابی به بازی اضافه شد که فکر نکنم به این زودی ها برای گیمرها تکراری بشه .

داستان بازی به این صورت هست که شما در نقش یک شخصیت قرار میگیرین که باید در یه جزیره زنده بمونید . مجموعه وسیعی از سلاح هارو به دست میارین که با استفاده از اونها میتویند از خودتون دفاع کنید، برای جابه جا شدن میتویند از وسایل نقلیه مختلف استفاده کنید و در خانه ها و جاهای مختلف پناه بگیرین و سعی کنید که زنده بمونید .

این بازی برای پلترفم های مختلف عرضه شده از جمله آیفون . تا چند وقت پیش خیلی راحت میشد این بازی رو از اپ استور دانلود کرد ولی به خاطر یه سری درگیریها و مشکلاتی که به خاطر روش های پرداخت درون برنامه ای بین کمپانی EPIC Game و اپل پیش اومده متاسفانه این بازی به طور کامل از اپ استور حذف شد. برای من که عاشق این بازی هستم و اینکه دیگه نمیتونم روی گوشی جدیدم این بازی رو داشته باشم خیلی فاجعه بود. اما من همه سایت ها و اپ استورهای ایرانی و خارجی رو سرچ کردم تا بتونم این بازی رو روی آیفونم نصب کنم و بالاخره پیدا کردم !!!!!!!

من این بازی رو از اپ استور سیب ایرانی دانلود و نصب کردم که یه مجموعه حرفه ای و کار بلد هستن و به شما هم پیشنهاد میکنم که اگر هنوز این بازی رو روی آیفونتون ندارین حتما از اپ استور سیب ایرانی دانلود کنید و از فورتنایت لذت ببرید .


بازی آیفونبازیفورنتایتسیب ایرانیاپ استور ایرانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید