ویرگول
ورودثبت نام
noviincabiin
noviincabiin
خواندن ۵ دقیقه·۲ سال پیش

بهترین شرکت کابینت ممبران - تجربه خرید من از کابینت ممبران

سلام من مریم هستم ساکن شهر تهران و قراره در این مطلب تجربه خرید کابینت خودم رو در مورد دکوراسیون منزلم و مشکلاتی که داشتیم رو بیان کنم " حدودا اواخر سال 1400 بود تا من و همسرم رضا تصمیم گرفتیم 29 اسفند عروسی بگیریم و ماه عسلمون رو توی عید به مدت 14 روز بگذرونیم اما نمیدونستیم که چه مشکلاتی در انتظارمونه " فردای این تصمیم ما تماس گرفتیم با مالک خونمون که قرار بود ۱ اسفند خونرو تحویل بده آقای سازنده ساختمون اوکی رو داد و ما افتادیم به دنبال پیداکردن تالار از این مشکلات بگذریم اما اوج فاجعه زمانی رخ داد که ما همچی رو اوکی کرده بودیم اما اقای مالک ساختمون دو روز مونده به تحویل تماس گرفت و بخاطر یک سری مشکلاتی که رخ داده بود قرار تحویل رو عقب انداخت و ماهم چون راهی نداشتیم مجبور شدیم قبول کنیم واحد رو ما ۱۰ اسفند تحویل گرفتیم و بصورت خام و فقط کاشی و سرامیک و گچ شده بود و مشکلات فول کردن واحد هم اضافه شد . من روی دکوراسیون خونه خیلی حساس بودم مخصوصا دکوراسیون آشپزخونه و کابینت آشپزخانه که بنظرم حساس ترین قسمت خونمون بود و از اونجایی که تا عروسی کمتر از ۲۰ روز مونده بود کار واقعا سختی بود و شروع کردم به پیداکردن یک تیم خوب برای اجرای کارهای چوبی مثل کابینت و قسمت هایی که میخواستم چوب کار بشه ... شروع کردم به جستجو از دیگران و دنبال تیم های دکوراسیون در فضاهای مجازی اما وقتی که تایمی که داشتیم و شرایط رو توضیح میدادم سریع میگفتن محاله چون شب های عید بود و سر همه شلوغ بود اما نا امید نشدم و بازهم گشتم. من با تمام زمان کمی که داشتم دنبال بهترین شرکت کابینت ممبران هم بودم. یک سری تیم ها و مجموعه ها حاضر شدن به انجام اینکار اما زمانی که میومدن بازدید از خونمون طرح ها و مدل هایی که پیشنهاد میدادن اصلا مورد علاقه من نبودن و هرجور خودم رو قانع میکردم حاضر نبودم تا اون طرح اجرا بشه " تصمیم گرفتم کارهای دیگه خونرو انجام بدم بعد از چند روز که کارها تموم شد اما جای خالی کابینت حس میشد و اصلا خونه قشنگی نداشتم و اصلا نمیخواستم تا جهیزیه هامو بیارم تا اینکه سهیلا یکی از دوستانم بهم زنگ زد تا برم خونش و برنامه های عروسی رو اوکی کنم اما با یچیزی روبه رو شدم. خیلی امیدوارم کرد سهیلا خونش رو تازه عوض کرده بود و تازه کابینت و دکوراسیون خونشون رو زده بود " کابینت های خونه سهیلا خیلی عالی بود و منو جذب کرد و ازش خواستم تا شماره اون تیم رو بهم بده ....

آشنایی با مجموعه نوین کابین

سهیلا منو با مجموعه نوین کابین آشنا کرد بعد از سرچ کردن نوین کابین در گوگل بنده شماره این مجموعه را برداشتم و با کارشناس فروش این مجموعه تماس گرفتم. البته خیلی امیدوارم نبودم که قبول کنند بعد از تماس و گفتن شرایط تایم بازدید گذاشتیم و این مجموعه سر تایمی که گفته بودن رسیدن من خیلی امیدی نداشتم که تو این مدت کم بتونن کابینت و کارهای چوبی رو بهم تحویل بدن اما خوشبختانه میتونستن تا 27 اسفند ماه کارها رو تحویلمون بدن اما ی سرچ تو شبکه های مجازی انجام دادم و متوجه شدم یکی از کار درست های دکوراسیون چوبی و در زمینه کلاسیک بهترین شرکت کابینت ممبران و روکش چوب هستند و این قوت قلبی شد که تا 27 اسفند خونمون قشنگترین خونه میشه با طرح و ایدهایی که چیدیم دل تو دلم نبود تا خونمون تکمیل بشه .

کابینت ممبران نوین کابین

یکی از نکات مثبتی که داشتن این بود که با همون طرح و ایده ایی که من میخواستم کارو تایید کردن و ی تایمی برای انجام کارهای طراحی گذشت و طرح اجرایی رو برام فرستادن وای خیلی عالی بود دقیقا همون طرح و ایده هایی بود که من تو ذهنم تصور داشتم اما هنوزم ته دلم شک داشتم که میتونن سر تایم بهمون تحویل بدن طرحی که من انتخاب کرد بودم سبک های کلاسیک یا ممبران بود و خیلی طرفدارش بودم و به دکوراسیون خونمون خیلی میمومد و خیلی ازش عکس و مدل داشتم و مونده بودم کدوم رو انتخاب کنم و چون بیشتر وسایل هارو سفید انتخاب کرده بودم و میخواستم ست بشه و ایدهام رو گفتم و سپردم به خوده تیم طراحی نوین کابین که طرح ایده ال و مناسب خونه مارو انجام بدن و طرح و ایده کابینت ممبران رو پیشنهاد دادن .

قیمت گذاری کابینت ممبران

بعد از ایده ها و انجام طراحی ها رسیدیم به قیمت گذاری که واقعا برامون قیمت اهمیت داشت چون کلی هزینه های مختلف از هزینه های عروسی تا دیزاین کارهای خونه و پول برامون کم مونده بود اما خوشبختانه مجموعه نوین کابین از شرایط و خدمات متنوعی برخوردار هستند و یکی از مزیت هایی که داشتن خرید بدون واسطه داشتند و این توی قیمت گذاری که داشتیم تاثییر مثبتی رو داشت و قرار گذاشتیم فردای طراحی قیمت هارو برامون بفرستن دل تو دلم نبود که ببینم قیمت هایی که برام میفرستن چجوریه چون ما مبلغی که کنار گذاشته بودیم خیلی نبود و ی ترسی هم داشتیم که اگه نشه باید چیکارکنم " فردای اون روز برامون لیست قیمت رو ارسال کردن اولش برام عجیب بود و شک داشتم شاید پیام هارو برامون اشتباهی فرستادن تماس گرفتم باهاشون و این موضوع رو مطرح کردم و گفتن خیر لیست قیمت کابینت ممبران شماست واقعا تعجب کرده بودم قیمت هاشون خیلی مناسب بود و از تموم تیم هایی که اومده بودن بازدید کرده بودن پایین تر بود .

اتمام کار

خوشبختانه با کلی حرص خوردن کارمون 27 اسفند با بهترین و ایده ال ترین نحو اجرا تموم شد خیلی عالی شده بود بدون مشکل بدون اشکال همون طرح و ایده ایی که میخواستم و طرحی شده بود بدون کوچیک ترین تعقیرات اجرا شده بود و کارهای چوبی دیگه خونه هم چون تایم نبود افتاد برای سال جدید اما انقد این سبک کابینت عالی شده بود که اصلا نیازی به کار اضافه یا ایدهای دیگه نبود و واقعا ازشون ممنونم که در بهترین موقعیت زندگیمون کمکمون کردن و کارو به بهترین نحوه ممکن اجرا کردن متشکرم از نوین کابین ...

نمونه کار کابینت ممبران

هود مخفی که برای سبک کابینت ممبران آشپزخونم انتخاب کردن
هود مخفی که برای سبک کابینت ممبران آشپزخونم انتخاب کردن
جزیره آشپزخانه کابینت ممبران که برای فضای کار موقع آشپزی واقعا کارامده
جزیره آشپزخانه کابینت ممبران که برای فضای کار موقع آشپزی واقعا کارامده
اینم نمای کلی دکوراسیون آشپزخونم
اینم نمای کلی دکوراسیون آشپزخونم


کابینت ممبران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید