ویرگول
ورودثبت نام
محمد شاه میرزایی
محمد شاه میرزایی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

داستان خلق یک ایده !

چند سال پیش رفته بودم یکی از بیمارستان‌های تهران. تو سالن انتظار نشسته بودم تا نوبتم شه و داشتم با گوشیم کار می‌کردم. یه دفعه یکی از نزدیکانم با من تماس گرفت، از پشت تلفن فهمیدم که یه مشکلی براش پیش اومده، از شانس بد گوشیم پیغام کمبودن شارژ رو داد و خاموش شد....


داشتم دیوونه میشدم، به کارمند پذیرش گفتم شارژر داری من گوشیمو شارژ کنم؟ گفت نه ندارییییم!!

حالا باید چیکار میکردم؟!

گفتم بیخیال دکتر و ویزیت! رفتم به سمت در که برم سراغش، تا اینکه با یه صحنه‌ی خیلی خوبی برخورد کردم. انگار دنیا رو بهم داده بودن. یه دستگاه شارژ موبایل دقیقا روبروی حراست بیمارستان بود. رفتم سمتش و گوشیمو زدم به شارژ و گفتم خدا پدرشو بیامرزه اونی که این دستگاه رو زده به شارژ!!

گوشیم روشن شد و تماس گرفتم و مشکلشو حل کردم خداراشکر و موندم تا ویزیت شم.

همینطور که نشسته بودم تا نوبتم شه به اون دستگاه شارژر خیره شده بودم و فکر میکردم دستگاه به این خوبی و بدردبخوری چرا باید اینقد زشت باشه؟! آخه انگار زار میزد تو اون بیمارستان.

آخه اونطور که معلوم بود کلی هزینه کرده بودن واسه دکور بیمارستان ولی اون استند دکورشو بهم ریخته بود.

این جرقه اومد تو ذهن من و باعث شد یه برند خلق کنم به اسم نوین شارژ که تونست چند نفر رو مشغول کنه و استندهاش بتونه به همه‌ی شهرای ایران بره و مشکل مردمو حل کنه و علاوه بر اینکه ظاهر جایی رو بهم نمیریزه مثل یه قاب عکس شیک و زیبا هم کارایی داشته باشه.

راستی یه مقاله هم نوشتم در مورد اینکه ایستگاه شارژ موبایل تو سالن انتظار بیمارستان چه کاربردی داره، حتما بخونش رفیق.

اوقات خوش...


دستگاه شارژدستگاه شارژ موبایلاستند شارژ موبایلایستگاه شارژ موبایلاستند شارژر موبایل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید