ویرگول
ورودثبت نام
BINERY OPTION
BINERY OPTION
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

اصلاح پای پرانتزی با ورزش

ا
ا

سلام دوستای عزیزم ، من در سن 15 سالگی متوجه شدم پاهام پرانتزیه و سالها بخاطر پای پرانتزی درگیر بودم که اعتماد بنفس خیلی پایینی داشتم و رنج میکشیدم و چون از خطرات روش جراحی آگاه بودم ، از جراحی دوری میکردم. بعد از مدت ها پرس و جو با یک متخصص ارتوپدی اصلاح پای پرانتزی آشنا شدم که سال ها روی روش های غیرجراحی اصلاح پای پرانتزی مطالعه کرده بود . بعد از اینکه با این متخصص صحبت کردم تمامی این روش ها و تمرینات رو ازش یادگرفتم علاوه بر اون مقالات زیادی در این زمینه ترجمه کردم که بعد از انجام آن ها توانستم پای پرانتزی خودم رو اصلاح کنم، مطمعن باشید اگر با برنامه تمرین ورزشی پیش برید پاهاتون صاف خواهد شد و این کار شدنی هست چون من تونستم و انجامش دادم ، شماهم اگر پاهاتون پرانتزی هست خیلی راحت میتونید صافشون کنید :)

پای پرانتزیاصلاح پرانتزی پابرنامه اصلاحیپاپرانتزی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید