ویرگول
ورودثبت نام
BINERY OPTION
BINERY OPTION
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

بهترین استراتژی و اندیکاتور باینری آپشن

استراتژی باینری آپشن,استراتژی باینری آپشن توسط پرشین کالا,استراتژی باینری آپشن کلاب,بهترین استراتژی باینری آپشن,آموزش استراتژی باینری آپشن,استراتژی امپراطور باینری آپشن,استراتژی برای باینری آپشن,استراتژی عالی باینری آپشن,استراتژی سیگنال نهایی باینری آپشن,استراتژی حصار برای باینری آپشن,بهترین استراتژی باینری آپشن در تایم شصت ثانیه,بهترین استراتژی های باینری آپشن,بهترین استراتژی در باینری آپشن,بهترین استراتژی برای باینری آپشن,استراتژی باینری اپشن خارج از
استراتژی باینری آپشن,استراتژی باینری آپشن توسط پرشین کالا,استراتژی باینری آپشن کلاب,بهترین استراتژی باینری آپشن,آموزش استراتژی باینری آپشن,استراتژی امپراطور باینری آپشن,استراتژی برای باینری آپشن,استراتژی عالی باینری آپشن,استراتژی سیگنال نهایی باینری آپشن,استراتژی حصار برای باینری آپشن,بهترین استراتژی باینری آپشن در تایم شصت ثانیه,بهترین استراتژی های باینری آپشن,بهترین استراتژی در باینری آپشن,بهترین استراتژی برای باینری آپشن,استراتژی باینری اپشن خارج از

من هم مثل همه افرادی که بتازگی در این بروکر فعالیت خودشونو آغاز کردند متحمل ضرر های فراوان شدم .تا جایی پیش رفتم که دیگه پولی نداشتم که بخوام وارد اکانتم کنم. متوجه شدم دلایل شکست و ضررهای من به دوعامل خیلی مهم بستگی داشت یکی اینکه بدون اطلاعات و دانش وارد فضای باینری آپشن شدم دومی هم تصمیماتی که سر باز کردن معامله هام میگرفتم احساسی و از روی هیجان بود. رویاپردازی هایی بی اساس و بچه گانه انجام میدادم مثلا در مدت زمان کوتاه از این راه میلیاردر شدم و ازین فکرای بی فایده

واقعا نمیدونستم چکار کنم .اون موقع فرزند اولم هم بدنیا اومده بود و واقعا نگران بودم. نگران از اینکه باید برگردم به رستورانی که داخلش کارگری میکردم و همین روندو ادامه میدادم. روندی که به له شدن آرزوهام می انجامید.

دوست نداشتم فرزندم در آینده حسرت چیزیو بخوره و من چون کارگر بودم توان تهیه کردنشو نداشته باشم. تصمیم مهمی گرفتم یاد حرف یکی از دوستان موفقم افتادم که میگفت رویاهای من تاریخ انقضا ندارن نفس عمیق میکشمو دوباره شروع میکنم...

در اون بازده زمانی استادی در ایران در حوزه باینری نتونستم پیدا کنم تا کمکم کنه برای همین شروع کردم به ترجمه ویدئوهای آموزشی خارجی از شب تاصبح همزمان در رستوران هم کار میکردم تا خرج زندگیم دربیاد بعد از دیدن صدها ویدئو کم کم رفتارهای غلط گذشته من اصلاح شد و هر روز از روز قبل در الیمپ ترید موفقیت های بیشتری کسب میکردم و الان که دارم این متنو برای شما تایپ میکنم خدارومیلیارد ها بار شکر میکنم که در اون بازده زمانی این صبرو بهم داد و نگذاشت مثل بقیه از الیمپ ناامید بشم .

کار خاصی انجام ندادم فقط تصمیم گرفتم زندگی بهتری برای خودم و خانوادم بسازم. داشتن یک انگیزه خیلی میتونه امیدتو بیشتر کنه تا تلاش مضاعفی برای موفقیتت انجام بدی.

کسب درآمد ار الیمپ زمانی رخ میده که اطلاعات مناسب و همچنین تمرینات مکرر و زیادی داشته باشی . برای همین تصمیم گرفتم این آموزشو منتشر کنم تا در انجام معاملاتی که انجام میدید خیلی راحت تر بتونید روند بازارو تشخص بدید و با درصد موفقیت بسیار بیشتری ترید هاتون بسته بشن.

این استراتژی نیاز به کمی تحلیل هم داره که بیش از یک ماه فقط فکر میکردم تا چگونه این اطلاعات را دسته بندی کنم و در قالب یک آموزش عامیانه دربیاریم تا به درک کامل استراتژی و مفاهیم اون برسید.

این استراتژی برای من یک معجزه بود برای شما هم میشه. سعی کردم در روند آموزش دیدگاه خودمو نسبت به بازار به شما منتقل کنم تا بتونید به نهایت استفاده و سوددهی از این روش برسید.

استراتژی باینری آپشنآموزش الیمپ تریدچگونه ترید کنیم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید