ویرگول
ورودثبت نام
امید رمضانی
امید رمضانی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بهترین منابع دانلود موزیک بدون کپی رایت

بهترین منابع دانلود موزیک بدون کپی رایت
بهترین منابع دانلود موزیک بدون کپی رایت


در این مقاله به معرفی 5 وب‌سایت از بهترین وب‌سایت‌های دانلود موسیقی رایگان و بدون کپی رایت میپردازیم.

Incompetech : نوع مجوز: CC BY

این سایت اثر آهنگ‌ ساز آمریکایی کوین مک لئود Kevin MacLeod است.

SoundCloud : همه انواع CC

SoundCloud ساندکلود به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های موسیقی با بیش از 125 میلیون آهنگ میباشد.

Free Music Archive : همه انواع CC

آرشیو رایگان موزیک یکی از بزرگترین پلتفرم‌ های موجود برای موسیقی بدون کپی رایت در ویدئو مارکتینگ است.

Bensound : نوع مجوز: CC BY-ND

Bensound هزاران موسیقی رایگان را برای شما ارائه میدهد.

AudioNautix : نوع مجوز: CC BY

Jason Shaw جیسون شاو نام آهنگسازی است که این وب سایت را برای اشتراک موسیقی خود بوجود آورده است.

انواع مجوز با توضیحات

CC : با استفاده از این مجوز شما می‌توانید موزیک موردعلاقه خود را بدون هیچ‌گونه شرطی در ویدئوی خود قرار دهید.

CC BY : این مجوز به شما اجازه استفاده تجاری، بازنشر یا بازسازی موزیک را می‌دهد، فقط درصورتی‌ که نام صاحب اصلی اثر را در محتوای خود ذکر کنید.

CC BY-SA : این مجوز به شما اجازه می‌دهد تا موزیک مورد نظر خود را برای مقاصد تجاری در ویدئوی خود استفاده کنید، تا زمانی که به صاحب اثر اعتبار دهید و در آثار جدید خود تحت شرایط یکسان به آنها مجوز دهید.

CC BY-NC : در این مجوز شما فقط می‌توانید از موزیک برای اهداف غیرتجاری استفاده کنید البته با ذکر نام صاحب اصلی اثر

CC-BY-ND : در این مجوز شما می‌توانید از موزیک برای ساخت ویدئوی خود استفاده کنید، اما نمی‌توانید در موزیک تغییری ایجاد کنید. (به عنوان مثال اجازه ریمیکس موزیک را ندارید)

اهنگ بدون کپی رایتدانلود اهنگ بدون کپی رایتاهنگ های بدون کپی رایت خارجیکپی رایت
به پیج من خوش اومدید من امید هستم از سال 1388 در اینترنت فعالیت دارم و عاشق نویسندگی هستم و دوس دارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید