ویرگول
ورودثبت نام
امید رمضانی
امید رمضانی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ترلان پروانه در اکران فیلم گربه سیاه

ترلان پروانه در اکران فیلم گربه سیاه
ترلان پروانه در اکران فیلم گربه سیاه

اولین مراسم اکران مردمی فیلم گربه سیاه به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی  بهرام رادان  با حضور بازیگران و عوامل آن در پردیس کوروش برگزار شد.

در این مراسم بهرام رادان ،  ترلان پروانه  ، کیا رکنی و حسن پورکریمی در جمع عکاسان و خبرنگاران با حضور مردم به تماشای فیلم نشستند.

ترلان پروانه در اکران فیلم گربه سیاه
ترلان پروانه در اکران فیلم گربه سیاه

فیلم گربه سیاه داستانی اجتماعی و جوان گرا است که ترلان پروانه ایفاگر کاراکتر «رها» همسر بهرام رادان است و بهرام رادان نیز در نقش واقعی خود که همان بازیگری است حضور دارد.

ترلان پروانهفیلم گربه سیاهمراسم اکران فیلم گربه سیاه
به پیج من خوش اومدید من امید هستم از سال 1388 در اینترنت فعالیت دارم و عاشق نویسندگی هستم و دوس دارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید