ویرگول
ورودثبت نام
امید ابراهیمی آزاد
امید ابراهیمی آزاد
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

بررسی بهترین فایلینگ های املاک

اگر دوست دارید تجربه‌ی یک مشاور از به‌روزترین سرویس‌های فایلینگ شخصی رو بشنوید، با من در مطلب امروزم همراه باشید.


برای هر مشاور ممکن نیست که زمان بذاره و فایلینگ‌ها رو به دقت باهم مقایسه کنه پس خوبه که مشاورین تجربه‌هاشونو باهم به اشتراک بذارن. اولین چیزی که مشخصه ما، تو این دوره نیاز به داشتن یک سایت، نرم‌افزار یا هر چیزی که بشه از اینترنت هم فایل ها رو به صورت دسته‌بندی شده در محدوده‌ی خودمون دریافت کنیم داریم. البته اول فکر می‌کردم خودم هم می‌تونم از دیوار و شیپور فایل هارو استخراج کنم اما تو این مسیر، در زمان جست‌وجو و دسته‌بندی کردنشون فایلای خوبی سوختن و فهمیدم، باید من هم فایلینگ مناسبمو پیدا کنم.

از طریق گوگل و معرفی چندتا از همکارام با فایلینگ‌هایی آشنا شدم که همه‌شون مزیت‌ها و قابلیت‌های خوبی داشتن اما هرکدوم ایراداتی داشت و تشخیص بهترینشون کار سختی بود. تصمیم گرفتم به صورت آزمایشی عضو این فایلینگ‌ها شم و طی چندماه بعدش به نتیجه‌ی مدنظرم رسیدم. البته این مقایسه خیلی کار آسونی نبود. اولین مساله که باهاش روبرو شدم این بود که فایلینگ کاشانو عضویت آزمایشی نداشت و اتفاقا مبلغش هم نسبتا بیشتر از سایر فایلینگ‌ها می‌شد. من تعریف زیادی از اپلیکیشن کاشانو شنیده بودم پس تصمیم گرفتم برای یک ماه اول پرداخت داشته باشم و فرصت کار باهاش رو از دست ندم. طی کار با کاشانو فهمیدم غالبا سرعت خوبی هم در ارسال فایل دارن ولی چارچوب دقیقی هم برای این کار نداشتن و بعضی فایل‌ها با سرعت کمتری میومدن و به مرور فایل‌های مناسبی رو از دست دادم. من ترجیحم این بود که فایلینگی که باهاش کار می‌کنم حداقل در برابر مبلغی که دریافت می کنه، نسبت به زمان ارسالش تعهدی هم داشته باشه و این مساله کمی منو دلسرد کرد. پس تصمیم گرفتم فایلینگ بعدی رو امتحان کنم.

فایلینگ آرکا رو همکارم که در منطقه 5 مشغول به فعالیت بود بهم معرفی کرد. می‌گفت تو این محدوده استقبال نسبتا خوبی ازش شده. معضل بزرگی که حس می‌کردم نبود اپ در این فایلینگ بود، خصوصا تو شرایط ایران که گاهی هیچ راهی برای ورود به تلگرام نداری باید حتما دسترسی دیگه‌ای هم به فایلا داشته باشی. ضمن اینکه من در منطقه‌ی خودم تفاوت رو با منطقه 5 تو سرویس‌دهی حس کردم. تو همین روزا بود که عضو مپلاک هم شدم.

مپلاک سرویس قدری به نظر میومد. تو محدوده‌بندی‌ها عملکرد خوبی داشت. اپ مناسبی هم داشت و تنها ایرادی که بنظر میومد این بود که کمی سرعت ارسال فایل پایین بود و من بعضی از فایلام قبل تماس سوخته بودن و واقعا کلافه میشدم. جزییات فایل‌هاشون واقعا مناسب بود اما به مرور متوجه شدم ترجیح میدم خودم تو تماس با مالک جزییات رو بپرسم اما فایل نسوخته باشه.

ازونجا که تعریف ملک‌رادار و ایران‌فایل رو هم شنیده بودم تستشون رو شروع کردم. ایران‌فایل سابقه‌ی زیادی تو کار فایلینگ داشت و به‌همین دلیل آرشیو قدرتمندی از فایل داشت. لازم به ذکره که عضویت در اپش کمی دردسر ساز شد چون باید خودشون حضوری میومدن. ملک‌رادار شروع خوبی برای من داشت چون خودم تونستم اپ رو نصب کنم و اولش هم 5 روز آزمایشی رایگان ارایه داد. برای ارتباط با پشتیبانی ملک‌رادار اولش گیج شده بودم و نمیدونستم چطور باهاشون تماس بگیرم. اما بعد که تو سایتشون لینک کانال تلگرامشون رو پیدا کردم و ساعت 12 شب یک پیام تو باتشون گذاشتم فهمیدم که پشتیبانی 24 ساعته دارن و فرداش باهام تماس گرفتن. البته شماره‌ای هم بهم دادن تا درصورت نیاز خودم بتونم تماس بگیرم. ایران‌فایل هم شماره تماسی بهم داده بود و ارتباط تلفنی با هردو فایلینگ راحت بود. فقط موردی که نمی‌دونستم این بود که ایران‌فایل از شیپور فایل دریافت نمی‌کنه ولی ملک رادار دیوار، شیپور، همشهری و حتی دلتا رو پوشش میده و با این وجود سرعت به مراتب بهتری داره. که طی تماس پشتیبانی متوجه شدم ارسال فایل ملک‌رادار از طریق هوش مصنوعیه و خوب کمی آشنایی با این مساله، خیال شمارو از بابت درصد خطای کمتر هم راحت می‌کنه. البته ملک‌رادار برخی فایل‌های غیرشخصی رو هم می‌فرستاد و باعث اعتراض من شد. اما با گذشت زمان متوجه شدم درصد این خطا خیلی پایینه و مساله‌ی مهم اینه که فایل‌های شخصی رو از دست نمیدم. مهر آخر به انتخاب من رو این ماجرا زد که مدتی که مراجعه‌ی مشتری کاهش پیدا کرده بود و من درگیر این ماجرا بودم، متوجه شدم سرویسی در ملک رادار وجود داره به اسم رادارمشتری که مشتری‌های مخصوص خود ملک رادار رو داره. قبل از خرید بسته رفتم و مشخصات ملک ‌مدنظرشون رو در اپ دیدم و تونستم با اعتماد سرویس رادارمشتری‌مو هم شارژ کنم.

همون‌طور که اولشم گفتم، همه‌ی فایلینگ‌ها دارن با قدرت حرکت می‌کنن و خُب، بالاخره من هم فایلینگمو انتخاب کردم

فایلینگمشاور املاکمسکنبازار مسکندفتر املاک
ریاضی خوندم و مشاور املاک هستم. در مناطق 2 و 5 و 10 تهران فعالیت داشتم. مدت کمی هم درکرج بودم.معتقدم به مشاوره حرفه ای در بازار مسکن نیاز داریم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید