ویرگول
ورودثبت نام
امید کریمی
امید کریمی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

حذف زبان qab-latn از ویندوز -(تضمینی)

سلام دوستان

به تازگی ویندوز نصب کرده بودم

نمیدونم چطوری شده بود ک زبان Unknown Locale (qaa-Latn)'

به لیست کیبورد های من اضافه شده بود

- هر منبع فارسی بود رو گشتم نشد ک نشد

هر کاری کردم

بعداز گذشت چند ماه بالاخره یک راه حل پیدا کردم ..

در کمتر از ۲۰ ثانیه از شر این زبان داغون خلاص بشید ..

در سرچ ویندوز PowerShell script این برنامه رو سرچ کنید . $LanguageList = Get-WinUserLanguageList $Language = $LanguageList | where LanguageTag -eq &quotqaa-Latn&quot $LanguageList.Remove($Language) Set-WinUserLanguageList $LanguageList -Force

سپس این دستور رو عیننا کپی پیست کنید.

و یه اینتر کوچیک بزنید

به همین راحتی از دست این زبان خلاص میشید ..

موفق باشید

هر سوالی بود بپرسید

یه جون پر انرژی که بعضی اوقات به ویرگول ش سر میزنه! و کار سئو و طراحی سایته -- فالوم کنید تا فالوتون کنم -یادتون بره یادم میره?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید