ویرگول
ورودثبت نام
امید نظری
امید نظری
خواندن ۵ دقیقه·۷ ماه پیش

بررسی سرویس پرداخت های ارزی دلاری ایرانیکارت

امروز قصد دارم موضوع امروز رو به تجربیات من در استفاده از سرویس پرداخت های درون برنامه ای ایرانیکارت اختصاص بدم. ایرانیکارت، یک شرکت ارائه دهنده خدمات مجازی هست که در عین حال صرافی خودش رو هک ارائه داده.

ایرانیکارت، کار خودش رو در سال 1390 شروع کرد و تا به امروز، امکانات خودش رو مدام آپدیت میکنه و خدمات جدیدتری به مجموعه کاری خودش اضافه میکنه. این سرویس هم بر پایه یک هدف راه اندازی شده و اون هم، آسان کردن شیوه های پرداخت های دلاری و یوروئی و رمزارزی هست.


آشنایی با صرافی ایرانیکارت

صرافی ایرانیکارت در ابتدا به عنوان یک سرویس تبدیل درآمدهای دلاری از سرویس های خارجی بود. مثل یوتیوب، گوگل ادسنس، سایت فریلنسینگ Fiverr و وبسایت های دیگه.


عملا در ابتدا، ایرانیکارت هدفی برای نقد کردن رمزارز هایی مثل بیت کوین یا اتریوم نبود و با گذشت زمان امکانات بیشتری به مجموعه ایرانیکارت اضافه شد و تا امروز، به یکی از بهترین سرویس های تبدیل درآمدهای ارزی و پرداخت های دلاری شده است.

در ادامه شما رو با نحوه کار با این وبسایت و ثبت سفارش در این برنامه آشنا خواهم کرد.

ما با تحریم های بانکی زیادی مواجه هستیم و به دلیل وجود همین تجریم هاست که استفاده از سرویس ها و خدمات بین المللی توسط ما ایرانیان، به احتمال زیاد به مشکلات زیاادی ختم میشود. در اینگونه شرایط، سرویس هایی مثل ایرانیکارت یا سرویس های مشابه می توانند تا حد زیادی مسیر را برای ما هموار و مارا در رسیدن به هدف ها کمک کنند. بخری از تحریم هایی که ما در داخل کشور درگیر آنها هستیم عبارتند از:

  1. تحریم های ویزا
  2. تحریم های حساب بانکی
  3. تحریم PayPal
  4. تحریم MasterCard
  5. تحریم گوگل
  6. نبود شعبه های Western Union و MoneyGram
  7. تحریم یوتیوب
  8. تحریم های صرافی های ارز دیجیتال مانند Binance و Coinex


تجربه من از پرداخت های ارزی و درون برنامه ای ایرانیکارت

یکی از ویژگی های بارز ایرانیکارت این هست که تقریبا تمام وبسایت ها و سرویس های معتبر خارجی رو پشتیبانی میکند و به شما این امکان رو میده که بتونید سرویس و وبسایت مورد نظرتون رو پیدا کنید.

بهتون پیشنهاد میکنم که در این صرافی حساب کاربری خودتون رو بسازید و سرویس هایی که ایرانیکارت ارائه میده رو چک کنید. همچنین میتونید با پشتیبان تماس برقرار کنید و درباره جزئیات هزینه ها اطلاعات بیشتری ازشون بگیرید.

به شخصه برای من ارائه سرویس هایی کثل خرید اکانت پریمیوم تلگرام، خرید سرور مجازی مختلف، حساب های پریمیوم لینکدین، اکانت های حرفه ای Freepik و... برای من بسیار جذاب بود.

کمتر سرویسی توی ایران پیدا میشه که روی تعداد زیادی از سرویس ها تمرکز کنه. معمولا بیشتر سرویس های پرداخت ارزی ایران (غیر از ایرانیکارت) تمرکز آنها رو اکانت پریمیوم تلگرام یا سرور مجازی هست.

اما ایرانیکارت با تنوعی که داره، میشه گفت که یه مقدار از رقبای خودش جلوتر هست و همین تنوع ایرانیکارت باعث میشه هرکسی با هر علایقی که داره بتونه سرویس مد نظر خودش رو پیدا کنه.

به عنوان مثال اگه شما طراح گرافیک هستید یا کار تولید محتوای ویدیویی انجام میدید، ایرانیکارت به عنوان مثال اکانت ویژه Freepik رو ارائه میده که طراحان گرافیک چنین وبسایت مهمی رو به خوبی میشناسن.

خودم به شخصه چندین بار اکانت پریمیوم تلگرام و همچنین، اکانت پریمیوم لینکدین رو از ایرانیکارت خریداری کردم که تحویل آن در حدود 4 ساعت کاری طول کشید. و به همین دلیل احتمال میدم که مدت زمان پیگیری دیگر خدمات، در حد 4 یا 5 ساعت باشه. ( همونطور که ایرانیکارت خودش این مدت زمان رو تضمین میکنه)

همچنین تجربه بعضی از دوستان در زمینه خرید سرور مجازی هم مطالعه کردم که اکثرا مثبت بودن و از ایرانیکارت به خوبی نام بردند و این سرویس قدرتمند رو به همکاران و خوانندگان پیشنهاد دادند.


تجربه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ایرانیکارت

همونطور که بالاتر گفتم، وبسایت ایرانیکارت فعالیت خودش رو در راستای نقد کردن درآمدهای ارزی و ساخت اکانت در وبسایت ها و سرویس هایی که ایران را تحریم کرده اند، شروع به کار کرد. البته که در سال های بعد، امکان خرید و فروش مستقیم رمزارز ها را هم به سایر امکانات خودش اضافه کرد.

در ایرانیکارت میتونید با ررمزارز های مختلفی فعالیت کنید و خرید و فروش های متعددی رو داشته باشید. هرچند که در زمینه ارزهای دیجیتال، من یک مورد منفی پیدا کردم و اون هم کارمزد بالای معاملات هست. کارمزدی که ایرانیکارت در قبال هر ترید از شما دریافت میکنه، در برابر سرویس های هم رده خودش یه مقدار بالاتره و این خودش میتونه باعث دلسردی بعضی از معامله گران رمزارزها باشد.

درباره مدت زمان انجام سفارش، ایرانیکارت تضمین کرده که سفارشات شما رو در مدت 4 یا 5 ساعت کاری به سرانجام برسونه و رمزارز خریداری شده به کیف پول شما واریز بشه.


نکات مثبت ایرانیکارت

  1. دسترسی بسیار راحت
  2. ثبت سفارشات ساده
  3. سابقه فعالیت بالا
  4. قابل اعتماد
  5. امکان تعیین سطح کاربری


نکات منفی صرافی ایرانیکارت

  1. کارمزد بالاتر نسبت به دیگر سرویس های مشابه
  2. انجام بعضی از سفارشات تا حدودی زمانبر خواهد بود


نتیجه گیری

من سعی کردم تجربیات خودم درباره صرافی ایرانیکارت در اختیار شما عزیزان بزارم و سعی کردم این مقاله رو هرچه مفیدتر براتون بنویسم. نظز شخصی خودم رو بخواید من از سرویس ایرانیکارت تا حد زیادی رضایت دارم و در حال حاضر هم از این سرویس استفاده می کنم.

درسته که مثلا با شنیدن کارمزد بالاتر کمی از این سرویس ناامید بشید اما نمیتونیم انکار کنیم که ایرانیکارت جز بهترین سرویس های پرداخت های درون ارزی هست. از ظرفی هم با تنوع زیادی که داره، تقریبا تمامی سرویس ها و اپلیکیشن های معتبر رو پشنیبانی می کنه و امکان استفاده از آنها رو بهتون میده.

از نظر من این سرویس بسیار قدرتمند و امن هست و ارزش استفاده رو دارد.

هوش مصنوعیشبکه اجتماعیکسب کاردلارسئو
بلاگری و بازاریابی - سئو و بازدید - یه عاشق ماشین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید