ویرگول
ورودثبت نام
امید واعظی
امید واعظی
خواندن ۲ دقیقه·۸ ماه پیش

طبل توخالی؛ برند عالی


توی دو سه هفته‌ای که گذشت داشتم روی طراحی سایت شخصیم کار میکردم و مجبور بودم تا نصف شب بیدار بمونم.
اگرچه هنوز کارهای سایتم کامل نشده ولی به یه نقطه قابل قبولی رسید و فرصت کردم کمی نفس تازه کنم.

❓یک سوال:
چقدر روی برندسازی شخصی‌تون کار می‌کنید؟

اگه مثل من یه درونگرای آرومه کم حرف باشید شبکه سازی براتون کمی چالش‌برانگیزه ولی اگه بخوام از زاویه دیگه بهش نگاه کنم آدم‌هایی که باهاشون ارتباط می‌گیریم همگی درجه ۱ و خفن‌ان چون به جای کمیت به کیفیت روابط خیلی توجه داریم.

اگه فردا بهتون بگن که این ماه آخرین ماه همکاری شما با شرکتیه که در اون مشغول به کار هستید چقدر زمان می‌بره تا فرصت شغلی جایگزینی پیدا کنید؟

اگه تا الان به برندسازی شخصی فکر نکردید یا براش اقدامی نکردید وقتشه که با خودتون یه دو دو تا چهارتایی بکنید و یه راه درست حسابی پیدا کنید که خودتون رو پرزنت کنید.

من هیچوقت اهل نمایش و شو آف و پر حرفی و تعریف و تمجید از خودم نبودم برای همین نمی‌تونم خیلی بقیه رو به هیجان دربیارم و آدما رو جو گیر کنم که باهام قرارداد همکاری سئو ببندن(در بیشتر این موارد آخر کار متوجه میشن طرف فقط حرف بوده و هیچی تو چنته نداره)
به جای این همیشه خواستم با عمل‌گرایی و نتیجه عالی خودم رو اثبات کنم و در بلند مدت همیشه اعتبار و جایگاه و تصویر خوبی از خودم در ذهن افراد دور و برم ساختم.

پرسونال برندینگ صرفاً ساختن یه وبسایت_شخصی نیست، بلکه شناساندن خودتون به جامعه کاری هست که در اون فعالیت دارید جوری که بتونید یه خودی نشون بدید و اگه لازم شد ازشون کمک بخواید تا بهتون کمک کنند فرصت شغلی مناسبی پیدا کنید.

❗فراموش هم نکنید برندسازی یه مسیر بلند مدت و طولانیه. نه که من برند خیلی خفنی برای خودم ساخته باشم، نه. من هم در مسیرم و دوست دارم به یکی دو نفر دیگه کمک کنم این مسیر رو بهتر طی کنن.


اگه شغل الان‌تون رو از دست بدید چند نفر هستن که می‌تونید روشون حساب کنید کمک‌تون می‌کنن شغل بعدی‌تون رو پیدا کنید؟


فرصت شغلیشبکه سازیطراحی سایتپرسونال برندینگبرندسازی شخصی
به دنیای کلمات من خوش‌آمدید. گهگاهی کلامی چند درباره تولید محتوا می‌نویسم. بایو: https://zaap.bio/omidstory
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید