ویرگول
ورودثبت نام
once again
once again
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

محمود محبوبیان پدر شیشه فلوت ایران

محمود محبوبیان پدر شیشه فلوت ایران
محمود محبوبیان پدر شیشه فلوت ایران

محمود محبوبیان در بخشی از خاطرات خود در دفتر الماس من میگوید:

"روزی که من شروع بکار کردم تنها ابزار و سرمایه من همین الماس شیشه بری بود...

من اکنون بهترین تکنولوژی دنیا و سیستم های رباتیک را برای برش شیشه در اختیار دارم، اما این الماس همیشه نزد من بوده و خواهد بود..."

محمود محبوبیان در ادامه ی خاطرات خود در دفتر الماس من میگوید:

"این الماس به من یادآوری میکند که از کجا و چگونه به اینجا رسیده ام..."

این نشان میدهد که نام کتاب "الماس من" هم برگرفته از این رابطه میباشد که خاطرات و تجربیات محمود محبوبیان پدر شیشه فلوت ایران، "کسی که توانست از رویاهایش سبقت بگیرد" بعنوان گنجینه ای ارزشمند در آن نگاشته و ثبت شده است.

محمود محبوبیانکتاب الماس منپدر شیشه فلوتسهندجام تبریزصنایع شیشه آذر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید