ویرگول
ورودثبت نام
once again
once again
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

محمود محبوبیان کتاب الماس من

کتاب الماس من
کتاب الماس من

رونمایی از کتاب الماس من ، خاطرات محمود محبوبیان

در آبان ماه سال 1402 همزمان با بهره برداری خط تولید شیشه اتومبیل در گروه صنعتی سهند و زاد روز محمود محبوبیان مدیر و موسس گروه صنعتی سهند، از کتاب الماس من رونمایی شد.

محمود محمود در بخشی از کتاب الماس من میگوید :
"زمانی که من شروع بکار کردم تنها ابزار کاری من تنها یک الماس شیشه بری بود. بین من و این الماس روزهایی بوده که هرگز نمی خواهم آن را فراموش کنم. این الماس به من یادآوری میکند که از کجا و چگونه به اینجا رسیده ام"
نام کتاب "الماس من" هم برگرفته از این رابطه میباشد که محمود محبوبیان خاطرات و تجربیات خود را در آن ثبت کرده تا الماس او به گنجینه ای ارزشمند تبدیل و باقی بماند.

محمود محبوبیانکسی که از رویاهایش سبقت گرفتکتاب الماس منبیوگرافی محمود محبوبیانزندگی نامه محمود محبوبیان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید