ویرگول
ورودثبت نام
once again
once again
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان

رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان
رونمایی از کتاب الماس من، خاطرات محمود محبوبیان

در آبان ماه 1402 همزمان با زاد روز مهندس محمود محبوبیان بنیان گذار گروه صنعتی سهند ضمن بهره برداری از خط تولید شیشه اتومبیل در مجموعه های خود، از کتاب الماس من رونمایی شد

محمود محبوبیانکسی که از رویاهایش سبقت گرفتپدر شیشه فلوت ایرانکتاب الماس منبیوگرافی محمود محبوبیان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید