ویرگول
ورودثبت نام
wingo markets-وینگو مارکت
wingo markets-وینگو مارکت
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

وارن بافت: در وقت اضافه زندگی هستم!؟


🟣 وارن بافت، افسانه‌ای از دنیای مالی، اعلام کرده است که اهدای ثروتش پس از مرگ در معرض نظارت عمومی قرار خواهد گرفت، با این حال، این میلیاردر 93 ساله اظهار کرده که در حال حاضر وضعیت جسمانی‌اش خوب است.

🟣 مدیر اجرایی شرکت برکشر هاتاوی، در نامه‌ای که به مناسبت روز شکرگزاری به سهامداران نوشته، اظهار داشته است: «احساس خوبی دارم، اما کاملاً متوجه هستم که در وقت اضافی زندگی می‌کنم.»

🟣 بافت مدت‌هاست که تعهد داده که بیش از 99 درصد از ثروت خود را به امور خیریه اختصاص دهد.

🟣 «پس از مرگم، واگذاری دارایی‌های من به‌صورت شفاف خواهد بود، هیچ تراست «تخیلی» یا نهادی برای جلوگیری از نظارت عمومی وجود نخواهد داشت، بلکه همه چیز از طریق یک وصیت‌نامه ساده در دسترس خواهد بود.»

🟣 او در این نامه اعلام کرده که سه فرزندش، که بین 65 تا 70 سال سن دارند، مجری وصیت‌نامه فعلی و هم‌چنین متولیان نهاد خیریه‌ای هستند که ثروت او را دریافت خواهند کرد.

🟣 همچنین، بافت اعلام کرده است که سهام برکشر هاتاوی به ارزش بیش از 868 میلیون دلار را در این هفته به موسسات خیریه اهدا کرده است.

🟣 بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، وارن بافت نهمین فرد ثروتمند جهان است که 120.8 میلیارد دلار ثروت خالص دارد و دارایی او در سال جاری 13.3 میلیارد دلار افزایش یافته است.

اودی فایننسوارن بافتسهامبلومبرگ
بروکر وینگو مارکت /wingo markets برای ثبت نام در این بروکر از طریق لینک زیر اقدام نمایید. https://client.wingomarkets.com/links/go/113
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید