ویرگول
ورودثبت نام
Organic Founder | اورگانیک فاندر
Organic Founder | اورگانیک فاندر
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

آغاز

سلام

از بچگی دلم می خواست مخترع بشم! واقعا چی بهتر از اینکه شغل خودمو اختراع کرده باشم؟!

20 سالم که بود یه دوستی که 20 سال ازم بزرگ تر بود بهم گفت یه جوری برنامه ریزی کن که تا 40 سالگی تو به دیگرون بگی چشم، 40 سالگی به بعد دیگرون به تو بگن چشم!

خب از اونجا که من هیچیم به آدمیزاد نرفته گفتم تو 30 سالگی این کارو میکنم! 10 سال زودتر از تو...

البته هدف از اینکه دیگرون بهم بگم چشم، خودشیفتگی و خود گولاخ پنداری نیست! منظور اینه که تا 30سالگی فقط یاد بگیرم، 30 سالگی به بعد از اون چیزایی که یاد گرفتم استفاده کنم و دچار "کمثل حمار"ی نشم.

قراره هرچی تو زمینه کارآفرینی یاد گرفتم اینجا یا هرجا که می تونم با همه اشتراک بزارم! هم خودم بهتر یاد می گیرم، هم دیگرون منو نقد میکنن، هم میرم بیشتر یاد میگیرم، البته در کنارش با هیجانی دیوانه کننده از اون چیزایی که یاد گرفتم استفاده خواهم کرد.

من یه استارت آپ دارم که توش قراره محتوای ورزشی ارائه بدیم، فعلا که اسمش لایفیکس (LiFiX) هستش

البته که دوستام می خوان تغییر اسم بدن! ولی خب فعلا که اسمش همینه!

در کنار اون مدیر یه شتابدهنده هم هستم و سعی میکنم به تیم های خلاقی که تو زمینه آموزشی ایده دارن کمک کنم که کسب و کارشون رو راه اندازی کنن.

در کنار همه اینا مشاوره کسب و کار هم میدم. یعنی از اون چیزایی که یاد گرفتم استفاده میکنم تا بهشون کمک کنم.

اولین چیزی که میتونم بهتون بگم اینه که از هم از یاد گرفتن لذت ببرید، هم از یاد دادن! این که داشته هاتونو با دیگرون به اشتراک بزارید از بهترین لذت های دنیاس!

بریم که شروع کنیم

به توکل نام اعظمت بسم الله

کارآفرینکسب و کارآموزشاشتراک گذاریاستارت آپ
Polymer Engineer - Organic Business Developer & Consultant - Founder @Natta™ - Startups Coach
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید