ویرگول
ورودثبت نام
محمد علی پور
محمد علی پور
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

تجربه کاشت مجیک ماشروم در منزل

امروز متوجه افزایش علاقمندی بسیاری از جوانان در زمینه پرورش قارچ های جادویی یا همون مجیک ماشروم شدم. منابع زیادی رو مطالعه کردم و آموزش‌ها زیادی رو بررسی کردم. به این نتیجه رسیدم که پرورش این قارچ‌ها کار خیلی سختی نیست و در منزل هم ممکنه. اما به هر حال من سراغ هر کاری که میرم به باید به خوبی در موردش تحقیق کنم. به همین دلیل هم وب فارسی و هم وب انگلیسی رو به دنبال آموزش ها گشتم.

آموزش‌های مختلفی وجود داره اما اغلب به دلیل اینکه کپی برداری یا ترجمه شده هستند کمتر کارایی دارند. من از آموزش های فارسی پرورش قارچ جادویی استفاده کردم و کامل ترین اطلاعاتی که تونستم درباره پرورش قارچ جادویی در منزل پیدا کنم این مقاله هستش که در ادامه قرار میدم.

قصد دارم در پرورش بعدی از مرحله اول تا اخر پرورش قارچ رو به صورت تصویری قرار بدم و تجربیاتم رو هم بنویسم برای دوستانی که براشون مفیده.


ماشروممجیک ماشرومقارچ جادویی
شناخت سایکدلیک ها و قارچ های جادویی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید