ویرگول
ورودثبت نام
پویا رجایی
پویا رجایی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

نسخه جدید ماینکرافت برای دو پلتفرم اندروید و pc

اخ چه چقدر هیجان زده م الان که دارم براتون این خبر رو میگم

ببخشید زیاد جو زده شدم

خب داشتم چی می گفتم اهان یادم اومد می خوام برای کسایی که نمی دونن بگم که در نسخه جدید ماینکرافت بدراک(اندروید که بیشترتون بازی می کنید) و ماینکرافت جاوا(PC) بلاک هایی اضافه میشه که اگه بدونین شاید مثل من بال در بیارین چیز هایی که از شر دوستای مزاحمتون داخل سرور خلاص شید مثل علامت دهنده ردستونی یا مثلا یه موب جالب به بازی اضافه شده که بز هستش همچنین یه بیوم که من بهش می گم غار بهش اضافه شده(الکی منو مسخره نکنید منظورم از این غار اون غار نیست که داخلش منابع و از اینجور حرفا هست)خب چی می گفتم اهان یه جوابی تو پرانتز بهتون دادم برای احتیاط بیشتر که داخل نظرات حرف نخورم. خب بله این چیزی که من بهش غار می گم در واقع پر از آب و چیز هایی مثل قندیل هستن خب دیگه شای بعضیاتون دارید سکته می کنید برای اینکه کارتون به بیمارستان نکشه یه لینک بهتون میدم که برید ببنیید چی به بازی اضافه شده قبلش بگم یکی از بلاک هایی که به بازی اضافه شده مس هستش بعد از اینکه لینک رو دیدید من رو ترک نکنید می خوام چند تا نکته بهتون بگم

لینک:https://minecraft.gamepedia.com/Bedrock_Edition_1.17.0

آقا آروم تر هل نده وایسا ببینم چی شده مگه سر اوردی ??

خب حالا بذارید چند نکته بهتون بگم برای اینکه نسخه بیاد باید 2 ماه صبر کنید(مطمئنم داری آه می کشی) ولی یه راه حل هم هست دوست خوب من اونم اینه که بری اسنپ شات بازی رو در لانچر دانلود کنی(اونایی که فقط موبایل بازی کنن ببخشید حالا راحت آه بکشید تا 2 ماه دیگه)اسم اسنپ شات این نسخه اینه:21w03a

خب دیگه مطلب من تموم شد در این اوضاع کرونایی حتما مواظب خودتون باشید

مطلب من به سر رسید هیروبراین به استیو نرسید

ماینکرافتنسخه جدیدجدید
عاشق علم نجوم ماینکرافت باز حرفه ای
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید