ویرگول
ورودثبت نام
p akbari
p akbari
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

چگونه بفهمم که تنظیم کننده موسیقی برای من مناسب است؟

یک تنظیم کننده، از دیدگاه شخصی، باید یک نوازنده چند ساز بسیار خوب باشد، که بتواند به بهترین شکل ضبط و میکس کند. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به بررسی مشخصات بارز یک تنظیم کننده آهنگ بپردازیم .همچنین میتوانید با پیوستن به ما از آرشیو آهنگ های جدید 1401 خوانندگان زن ما لذت ببرید . با ماهمراه باشید

خواندن موسیقی و ایجاد موسیقی برای هر ساز در قطعه من نباید برای او رازی داشته باشد. او باید بتواند زمین را طوری تغییر دهد که به بهترین وجه با دامنه صدای من مطابقت داشته باشد.

او باید بتواند به من بگوید که باید ساختار یک قطعه را تغییر دهید تا اثربخشی بیشتری داشته باشد. آهنگ را کوتاه کنید، یک گروه کر را حذف کنید، یک پل اضافه کنید و غیره.

برای مثال به او نیاز دارم که بتواند از انسجام صوتی آلبومم اطمینان حاصل کند. او باید بداند که چگونه زیر و بم و حجم سازهای مختلف را سازماندهی کند تا ملودی ها و هارمونی ها تا حد ممکن با هم ترکیب شوند.

باید راه حل محور باشد.

در حالی که مطمئناً تعداد کمی با توانایی های طبیعی وجود دارند، اکثر تنظیم کنندگان برخی از آموزش های کلاسیک را، یا از طریق درس های خصوصی، آموزش موسیقی رسمی، یا هر دو، دیده اند.

ترجیح می دهم مسترینگم را به غیر از تنظیم کننده ام بدهم چون کار اصلی او نیست و دیدگاه دیگری داشته باشم.

مشارکت

برای من خیلی مهم است که بتوانم یک تنظیم کننده مشترک باشم. این بدان معنی است که من باید کسی را داشته باشم که بپذیرد که من کنار او بنشینم و نظرم را همانطور که لباس پوشیده است بگویم یا حداقل بتوانم از راه دور نظرم را بگویم و بگذارم وقتی او برمی‌گردد به آن توجه شود. با اولین رول پانسمان

هیچ چیز بدتر از این نیست که احساس کنید نمی‌توانید به خواسته‌ها، ایده‌هایتان عمیق بروید و تنظیم‌کننده شما می‌خواهد سریع پیش رود تا سودآور باشد. در همکاری های گذشته، قبلاً احساس عصبی بودن، بی حوصلگی نسبت به درخواست هایم برای تغییرات، شک و تردیدهایم در مورد فلان سازها، نت ها و … داشته ام. این احساسی است که دیگر نمی خواهم داشته باشم.

بدیهی است که شما باید منطقی بمانید، نخواهید چیزها را به طور نامحدود تغییر دهید و تا حد امکان در درخواست های خود شفاف باشید. من امروز خوش شانس هستم که کسی را پیدا کردم که حساسیتی مشابه من در مورد منطقی بودن دارد.

دفتر خاطرات

در چه بازه زمانی می خواهید کارها را انجام دهید؟ آیا تنظیم کننده شما در دسترس است یا باید برای گرفتن تماس، جلسه کاری یا نتیجه به دنبال او بدوید؟

به نوبه خود، من به تنظیم کننده نیاز دارم تا در زمان تعیین شده که با هم تصمیم گرفته ایم، به دنبال نیازهای من بروم.

نکته مهم این است که او زمان و تمایل دارد تا بعد از آن با من کنسرت برگزار کند.

ترتیب مالی

شما باید فردی را پیدا کنید که در مورد حقوق خود کاملاً واضح باشد، آنها باید بتوانند برآوردی را به شما ارائه دهند که در آن مشخص کند که قرار است چه کاری انجام دهد و زمان انجام آن را انجام دهد.

به نوبه خود، من معمولاً روی یک قیمت ثابت برای یک کار معین در زمان معین کار می کنم.

من همچنین به کسی نیاز دارم که تفاوت بین ایجاد و تنظیم را درک کند. اینها حقوق یکسان و نحوه پرداخت یکسان نیستند.

او باید بتواند در این سطح در ارتباطش به من اطمینان دهد که آسان است و به طور طبیعی جریان دارد.

همه چیز قابل بحث است اما با احترام و مهربانی.

شما اکنون همه کارت ها را در دست دارید تا مروارید کمیاب خود را پیدا کنید، شخصی که مناسب شما باشد!

آموزش موسیقیتنظیم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید