ویرگول
ورودثبت نام
p.mirjavadi
p.mirjavadi
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

تکنیک

امروز تکنیک هایی از نوشتن را در حین خواندن کتاب عقاید یک دلقک آموختم. و اینکه یاد گرفتم بخشی از یادداشت های روزانه ام را انتشار بدهم. من رسانه هایی را که در اختیارم بود را لیست کردم و به این نتیجه رسیدم این رسانه ی ویرگول بهترین آنها می باشد و انتخابش کردم. به نظرم از لحاظ اینکه مطلب بیشتر دیده می شود را این رسانه قابلیت اش را دارد.

انتشارم را در اولین روز از همین تکنیک نوشتن شروع می کنم. در کتاب عقاید دلقک ها هانس در روایت خود گریزی به تخیلاتش می زند. مثلا می گوید من جزوه ی آقای کینگل را گرفتم و در تصورم او مردی لطیف، نازنین و بلد قد بود، در حالی که وقتی با او روبرو شدم، مردی چاق و کوتاه قد بود. به نظرم این توصیف شخصیت یکی از روش هایی است که از ظاهریک شخصیت می شود حرف زد وآن را بسط و گستردهاش داد.

چند مورد دیگر هم وجود دارد برای نوشتن که می شود آن ها را الگو قرار داد و مشابه آن را تولید محتوا کرد. امید وارم در روزهای بعد نمونه های دیگری را هم در اینجا برای دوستداران نوشتن و اهل داستان، بنویسم.




شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید